Magproblem sedan 2 månader
Nu gör jag ett desperat försök här i hopp om att nån hör kan ha minsta idé om vad jag drabbats av.
Jag, 45+, var för ungefär 2 månader sedan ute och gick i hyggligt tempo i soligt väder. Efter ungefär 3 km började det klia I handflatorna och strax därefter över hela kroppen följt av att jag mådde illa. Trots kraftigt illamående och en mage som helt plötsligt kändes i uppror tot jag mig hem sista km. Fick rusa in på toa när jag kom hem och var då katastrofdålig i magen. Därefter duschade jag kallt och efter att ha tagit en antihistamintablett gick jag och la mig. När jag vaknade var allt ok förutom magen som sedan dess inte funkar som vanligt längre.
Kan nämna att jag fått kliningar vid promenad följt av illamående och dålig mage ett fåtal gånger tidigare men den dåliga magen har alltid försvunnit direkt.
Har kört imodium och ätit massa snällmat med ris och vitt bröd, men jag tycker inget gör nån skillnad. Har pratat med min husläkare och även lämnat avföringsprov (usch) vilket gav noll. Nästan varje Efter jag vaknat så kan jag inte ligga och dra mig i sängen mer än max 15 minuter för då måste jag på toa. Äter jag "fel" under dagen måste jag på toa inom 30-60 minuter. Känner mig tämligen desperat och vet inte riktigt vad det beror på eller vad jag kan göra åt saken.
Vore fantastiskt om nån här har nån idé om vad det kan vara och vad man kan göra åt det.