• Anonym (Emma)

Happypancake hur funkar det

Jag behöver hjälp att reda ut detta

Har inte varit inloggad på Happy Pancake på flera månader men nu i Augusti loggade jag in igen. Alltså jag hade inte pausat mitt konto eller nåt utan bara inte loggat in på länge

När jag loggade in igen nu för andra gången i augusti dag efter så hade många av de gamla skrivit, några hade enbart besökt min sida. Alltså folk jag haft kontakt med där tidigare för flera månader sen. Hur kommer det sig, får man se när någon loggar in? Eller har de aktivt håller koll på mig i flera månader? Men jag fattar i så fall inte hur, för de har ju inte besökt min sida under mina frånvarande måmader innan jag loggade in igen första gången i augusti så de måste på nått annat sätt fått reda på att jag nu varit aktiv igen utan att besöka min sida
    eller hur funkar det

• Svar på tråden Happypancake hur funkar det
  • Anonym (W)

Nu är det ganska länge sen jag hade konto där men då kunde man ju se vilka som är online just nu och även filtrera sökresultaten på de som varit online nyligen. De har väl sett dig på nåt av de sätten.

• Anonym (Emma)
    Anonym (W) skrev 2024-08-26 16:30:19 följande:

Nu är det ganska länge sen jag hade konto där men då kunde man ju se vilka som är online just nu och även filtrera sökresultaten på de som varit online nyligen. De har väl sett dig på nåt av de sätten.

Då måste de aktivt sitta och söka folk alltså?
  • Anonym (Stoopid Fuckcake)
    Anonym (Emma) skrev 2024-08-26 16:48:31 följande:
    Vad är det du vill veta, om folk suttit och väntat på dig eller nåt? 
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Stoopid Fuckcake) skrev 2024-08-26 17:57:52 följande:
    Vad är det du vill veta, om folk suttit och väntat på dig eller nåt? 
    haha, det skulle väl ingen här kunna svara på
  • Anonym (W)
    Anonym (Emma) skrev 2024-08-26 16:48:31 följande:
    Nja det beror ju på hur du menar. Du får ju gå in på sidan med alla profiler för att se det. Man ser (eller såg då i alla fall) redan i listan av profiler om personen är online eller inte, man behöver inte klicka in på profilen. Sen kan man filtrera efter ålder, utseende etc och även på om personen varit aktiv nyligen. Så dyker en lista på profiler som helt matchar det upp. Men detta vet du väl, du är ju medlem? Det är inte så att man aktivt måste sitta och söka specifikt på just din profil för att se att du varit online nej. Din profil dyker ju upp bland alla andra (hyfsat nyligen inloggade) profiler liksom. 
  • Anonym (Emma)
    Anonym (W) skrev 2024-08-26 18:59:47 följande:
    Nja det beror ju på hur du menar. Du får ju gå in på sidan med alla profiler för att se det. Man ser (eller såg då i alla fall) redan i listan av profiler om personen är online eller inte, man behöver inte klicka in på profilen. Sen kan man filtrera efter ålder, utseende etc och även på om personen varit aktiv nyligen. Så dyker en lista på profiler som helt matchar det upp. Men detta vet du väl, du är ju medlem? Det är inte så att man aktivt måste sitta och söka specifikt på just din profil för att se att du varit online nej. Din profil dyker ju upp bland alla andra (hyfsat nyligen inloggade) profiler liksom. 
    förlåt om jag förklarade för dåligt, men jag menade aktivt söka efter folk allmänt, inte söka efter en specifik individ. Alltså om de aktivt suttit och letat folk (att kanske skriva till?) det var det som ditt första inlägg fick mig att undra

när jag loggar in så går jag till meddelanden, inte någon sida med profiler (var är den?) Så nej jag visste inte det
  • Anonym (J)

Trodde knappt den sidan fanns längre 

Svar på tråden Happypancake hur funkar det