• Kontakt

Fråga till kvinnor 25-55år

Du är å handlar och så kommer det fram en 50+ gubbe, han frågar artigt om han får bjuda ut dig på en resturan.
    Hur tänker du? Skriv i vilken ålder du själv är i och vad du kan tänka dig att svara?.
    svara i tråden eller i pm

• Svar på tråden Fråga till kvinnor 25-55år
  • Anonym (Hejhopp)

Blir förolämpad att en man med bäst före datum frågar ut mig som mycket yngre kvinna och blir ännu mer förolämpad över att denne fått för sig att jag ens skulle vara intresserad av en gammal gubbe och svarar nej tack. 

Min ålder: mellan 34-38. 

• Anonym

Jag hade tackat nej oavsett ålder på både mig och mannen.

• Anonym (bärtilsdotter)

Beror helt på gubbjävelns plånbok   Flört

• Anonym (R)

Hade blivit förolämpad om någon ca 20 år äldre än mig gjorde detta..

• Anonym (Nej)

Inte om jag vetat att det var du. Jag dejtar inte sexmissbrukande kufar som pratar snusk online.

• Anonym (ZW)

Snuskhummer, gubbsjuk. Är 33.

• Anonym (Urban)

Vill bara säga att vad man attraheras av utseendemässigt förändras inte så mycket med åldern. Det råder man inte över själv. Så snuskhummer kan jag tycka är till att ta i. Är väl bra att han frågar här först Iallafal?

• Anonym (Malin)

Han är visserligen i min ålder men jag hade artigt svarat nej tack, även om jag varit singel. Jag går inte igång på män som raggar i snabbköpet, det är påfluget och allmänt skumt. Lukten av desperation känns på långt håll...

• Anonym (R)

Kan tillägga skulle sagt nej tack på ett snällt sätt, om han betedde sig hövligt såklart 

• Anonym (Tant)

Nu är jag själv en "tant" som börjar närma mig 50-strecket, så åldern hade varit OK, men NOLL chans att jag hade tackat ja till middag med någon okänd som försökte ragga i mataffären. Jag hade sagt "tack men nej tack" och avlägsnat mig snarast. 

Svar på tråden Fråga till kvinnor 25-55år