• Anonym (Undrar verkligen)

Hur troligt är det att han fantiserat om mig?

Föreställ er en lite äldre chef ca 50 år. kort, inte så attraktiv.

sedan en betydligt mer attraktiv kvinna som rapporterar till honom. 40 år gammal. 

De har en nära och riktigt bra kontakt, och han är artig, men kan röra hennes arm eller liknande. Inte ofta dock. 

Han verkar vara ganska traditionell, och har sagt saker som kan tolkas som att han tänker att äktenskap ska vara livet ut. Han har varit gift sedan han var ca 25. Har två vuxna barn.

Vad tror ni - om jag är den attaktiva kvinnan i hans närhet, som ofta ler mot honom? Har han reflekterar över det ? Kanske t.o.m. fantiserat om mig? 

• Svar på tråden Hur troligt är det att han fantiserat om mig?
  • Tilolo

Det är omöjligt att svara på eftersom jag inte har någon inblick i denna situation.
    Är det din upplevelse när du möter honom, att du känner av en vibb från hans håll som du har svårt att definiera? Eller önskar du att så vore fallet?

Önskar att så är fallet,,,

men hur tänker män? Vad är sannolikheten ?

• Anonym (Rob)

Hur vet du att du är betydligt mer attraktiv?   För att han är kort ?

De flesta kvinnor finner Chefer väldigt attraktiva.

• Anonym (Man)

Så klart fantiserar man om en vacker kvinna men vill du vara säker på att han fantiserar om dig så ska du ha djupa urringningar på dina kläder.

• Elin pelin

Nej. Varför skulle han? Förhoppningsvis har han ett toppen liv och du är bara en kollega som han uppskattar som just kollega...

• Anonym (Jolene)

Att han fantiserar är väl rätt möjligt, men med de värderingar han har blir det nog lite extra svårt att få honom att gå emot sin tanke om livslång relation och satsa på en annan. 

Att ha en affär på jobbet har fler risker för en kvinna än en man och därför hade jag avstått, i alla fall tills jag själv bytt jobb.

felicityporter skrev 2024-08-31 08:37:43 följande:

Tror inte han fantiserar om dig alls faktiskt utifrån din beskrivning i TS.

Exakt vad i min beskrivning får dig att säga så?

känns mest som du vill provocera.

du är inte heller man, så vad vet du om vad män tänker, tänker jag?

men tack för att du tog dig tiden att vara lite snorkig och elak! 
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Undrar verkligen) skrev 2024-08-31 12:29:10 följande:
    Exakt vad i min beskrivning får dig att säga så?

känns mest som du vill provocera.

du är inte heller man, så vad vet du om vad män tänker, tänker jag?

men tack för att du tog dig tiden att vara lite snorkig och elak! 
    Låter mer som att det är du som fantiserar om honom, än tvärtom?
  • Tilolo
    Anonym (Undrar verkligen) skrev 2024-08-30 18:50:56 följande:

Önskar att så är fallet,,,

men hur tänker män? Vad är sannolikheten ?

Är du säker på att det är du som önskar detta?

En del människor har en benägenhet att kunna plantera in sina egna tankar och känslor hos andra för att på det sättet få det att se ut som att de inte skulle vara intresserade. De gör så för att de vet att en del är mottagliga för att genom det bibehålla sin maktposition. Befinner sig personen redan i en högt uppsatt position så gör det det hela mer förvirrande.

Jag tänker t,ex, på de kvinnor som flockas kring en chef eller en annan person som på något sätt utser sig själv vara speciell. De kan därmed använda sig av denna tanke-påverkan för att få kvinnan att bete sig på detta sätt och börja undra om mannen känner samma.

Om du hade haft förmågan att kunna trollbinda en man på detta sätt så är jag inte så säker på att du hade gjort detta inlägg. Du hade med andra ord lyckats få honom dit du vill.

Tilolo skrev 2024-08-31 18:03:46 följande:

Är du säker på att det är du som önskar detta?

En del människor har en benägenhet att kunna plantera in sina egna tankar och känslor hos andra för att på det sättet få det att se ut som att de inte skulle vara intresserade. De gör så för att de vet att en del är mottagliga för att genom det bibehålla sin maktposition. Befinner sig personen redan i en högt uppsatt position så gör det det hela mer förvirrande.

Jag tänker t,ex, på de kvinnor som flockas kring en chef eller en annan person som på något sätt utser sig själv vara speciell. De kan därmed använda sig av denna tanke-påverkan för att få kvinnan att bete sig på detta sätt och börja undra om mannen känner samma.

Om du hade haft förmågan att kunna trollbinda en man på detta sätt så är jag inte så säker på att du hade gjort detta inlägg. Du hade med andra ord lyckats få honom dit du vill.

Jag förstod väldigt lite av detta inlägg
  • Anonym (C)

Jag har fantiserat om dig så det är nog inte omöjligt att även han gör det. 

• Anonym (Mandomsmannen)
    Anonym (Undrar verkligen) skrev 2024-08-30 18:15:10 följande:
    Hur troligt är det att han fantiserat om mig?

Föreställ er en lite äldre chef ca 50 år. kort, inte så attraktiv.

sedan en betydligt mer attraktiv kvinna som rapporterar till honom. 40 år gammal. 

De har en nära och riktigt bra kontakt, och han är artig, men kan röra hennes arm eller liknande. Inte ofta dock. 

Han verkar vara ganska traditionell, och har sagt saker som kan tolkas som att han tänker att äktenskap ska vara livet ut. Han har varit gift sedan han var ca 25. Har två vuxna barn.

Vad tror ni - om jag är den attaktiva kvinnan i hans närhet, som ofta ler mot honom? Har han reflekterar över det ? Kanske t.o.m. fantiserat om mig? 

Så här tänker vi män.

Är det inte bättre att fundera över HUR du skall få honom att fantisera om dig istället för att fundera OM han gör det?

Att du skulle få svar av avundsjuka kvinnor som försäkrar dig att han INTE fantiserar om dig, utan att kunna motivera detta, var ju en lågoddsare, erfarenhetsmässigt.

• Anonym (Varför?)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 18:53:49 följande:

Hur vet du att du är betydligt mer attraktiv?   För att han är kort ?

De flesta kvinnor finner Chefer väldigt attraktiva.

Ja du har faktiskt en poäng. Många kvinnor finner chefer attraktiva endast på grund av deras status och karisma ( som många chefer har). 

Jag har nog också fallit för chefer under åren, som jag nu kan tänka - vad sjutton såg jag hos honom?  Nu när jag inte längre är under chefens *magic spell* 😂
  • Anonym (C)
    Anonym (Varför?) skrev 2024-09-25 15:52:23 följande:
    Ja du har faktiskt en poäng. Många kvinnor finner chefer attraktiva endast på grund av deras status och karisma ( som många chefer har). 

Jag har nog också fallit för chefer under åren, som jag nu kan tänka - vad sjutton såg jag hos honom?  Nu när jag inte längre är under chefens *magic spell* 😂
    Har fan aldrig sett en chef här i Sverige med någon status och karisma. De flesta har varit ena riktiga idioter. Kanske det du faktiskt gilla!
Svar på tråden Hur troligt är det att han fantiserat om mig?