Gjordas av pojkvän?
Ska försöka kortfatta mig: Vi träffades för några månader sedan och allt flöt på bra. Han flyttade sedan utomlands så vi hade kontakt dagligen via videosamtal. Han har själv sagt flera gånger att jag är hans flickvän. Sedan bad han mig att besöka honom så jag tog flyget dit. Vi spenderade en vecka tillsammans och började känna av en konstig stämning. Som att han inte ville ha mig där. Förnekade när jag försökte prata med honom om det. Jag väntade på honom tills han kom hem efter jobbet men han ville nästan aldrig hitta på något?
När jag väl kom hem igen så tog det några dagar och jag frågade om en tjej han skrev med som jag fick en dålig magkänsla av. Det visade sig vara hans kusin så jag frågade om det är ok att jag skrev till henne, vilket var helt ok enligt honom. Jag skrev med henne i trevlig ton och därefter hörde han inte av sig på 2 dagar tills jag ringde upp honom. Han verkade sur över att jag blandat in henne och han hörde inte av sig mer den kvällen.
Dagen efter bad han om ursäkt att han inte hört av sig så mycket på grund av jobb. Har inte hört ett ord sedan dess? Det har gått 10 dagar och han ignorerar mina meddelanden. Han är online men öppnar inte de! Det tog mig en vecka innan jag hörde av mig för att kolla läget men det är helt tyst? Vad ska jag göra?