• Anonym (Längtar)

Smeka runt analen- frun vill inte

Jag har alltid gått igång på smekningar runt analen, gärna ett finger i. ibland har jag också testat en mindre leksak. Mycket upphetsande tycker jag. Kanske är det det ?förbjudna? som lockar, vad vet jag. Men, min fru vill inte komma i närheten, är rädd för bajs etc. På ett sätt kan jag förstå henne, på ett annat inte alls. Personligen skulle jag kunna göra allt ?normalt? som gör henne upphetsad. Det här gör mig ledsen och jag bara längtar enormt efter fulländad tillfredsställelse.

Har jag en fru som sticker ut från normen eller finns det fler som ogärna smeker sin partner runt/i analen?

• Svar på tråden Smeka runt analen- frun vill inte
  • Anonym

Röven är en bortglömd kroppsdel och bör så förbli av konkreta anledningar. Att gå igång på rövrelaterade aktiviteter kommer inte naturligt utan är tankar som liksom av sig själva kräver att man kommer på dem. Likt andra udda sex-tankar.
    I sitt naturliga stadie är röven helt bortglömd.

Gå gärna ut och fråga valfri hjort i skogen vad den anser som sin röv, exempelvis. Du kommer inte att få något svar alls. Detta är rövens naturliga status.

Sluta konstra till sakers naturliga tillstånd.

• Anonym (Liv)

Vill hon inte så vill hon inte. End of conversation.

Du kan lyfta att du tycker att det är väldigt skönt, brukar tillfredsställa dig själv på det sättet och att du är noga med hygienen etc. Det kanske kan väcka en nyfikenhet. Likväl måste intresset komma från henne själv. 

• Hjelm
    Anonym skrev 2024-09-03 22:59:16 följande:

Gå gärna ut och fråga valfri hjort i skogen vad den anser som sin röv, exempelvis. Du kommer inte att få något svar alls. Detta är rövens naturliga status.
    Framför allt är det väl hjortens naturliga status att inte tala människospråk.
  • Anonym
    Hjelm skrev 2024-09-03 23:01:42 följande:
    Framför allt är det väl hjortens naturliga status att inte tala människospråk.
    Och anledningen till det är ju helt uppenbart att i det nämnda fallet finns ingenting för vederbörande att svara.
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Liv) skrev 2024-09-03 23:00:09 följande:

Vill hon inte så vill hon inte. End of conversation.

Du kan lyfta att du tycker att det är väldigt skönt, brukar tillfredsställa dig själv på det sättet och att du är noga med hygienen etc. Det kanske kan väcka en nyfikenhet. Likväl måste intresset komma från henne själv. 

Jag förstår det, och kommer inte förvänta mig att hon gör något mot sin vilja. Jag vill ju så gärna men får kanske förlika mig med tanken att det inte kommer gå så långt. Ibland kan hon närma sig området och hon märker att jag blir otroligt upphetsad. Hon vet att jag gillar det och säger det också med jämna mellanrum. Jag vet inte hur jag kan avdramatisera det mer än min önskan och att jag självklart har god hygien

• Anonym (Längtar)
    Anonym skrev 2024-09-03 22:59:16 följande:

Röven är en bortglömd kroppsdel och bör så förbli av konkreta anledningar. Att gå igång på rövrelaterade aktiviteter kommer inte naturligt utan är tankar som liksom av sig själva kräver att man kommer på dem. Likt andra udda sex-tankar.
    I sitt naturliga stadie är röven helt bortglömd.

Sluta konstra till sakers naturliga tillstånd.

Det är ju en erogen zon, inget konstigt att man blir upphetsad av att bli smekt där. Naturligt eller inte så njuter jag av det och är inte helt ovanligt bland människo. Hur det är med hjortar vet jag inte då det aldrig diskuterats med vederbörande

• Anonym
    Anonym (Längtar) skrev 2024-09-03 23:16:15 följande:

Hur det är med hjortar vet jag inte då det aldrig diskuterats med vederbörande

VICTORYYYY!
  • Anonym (Brunögat)

Både slickar och blir slickad i röven. Så kämmer mig nöjd.
    Men du får såklar respektera att hon inte vill.

• Anonym (Ingetattgöraåt)

Vill hon inte så har hon så klart rätt att låta bli, vill du ha analrelaterat sex så har du också rätt att göra slut och träffa någon annan

• Anonym (A)

En viktig fråga: Rakar du röven? Om inte, så gör det. Älskar att va i min killes röv, men hade nog inte älskat det lika mycket med massa hår där. 

Sen är det helt enkelt inte allas cup of tea. Ganska förståeligt om någon inte vill ha en annans bajs på fingret. Var ställer hon sig till att använda en buttplug eller liknande på dig? 

Svar på tråden Smeka runt analen- frun vill inte