• Anonym (Milla)

Fråga till män, är klitoris upphetsande och attraktiv?

Jag är en kvinna som tycker det är så skönt att få klitorisstimulans och jag behöver det för att kunna få orgasm också. Men jag undrar hur upphetsande tycker män att den är egentligen? Andra kroppsdelar verkar män älska, som bröst, rumpa. De är väl sexigare än klitorisen? Männen smeker ju den också och verkar alltså vilja ta i den men jag har ändå uppfattningen att de uppskattar andra kroppsdelar på kvinnokroppen mer?

• Svar på tråden Fråga till män, är klitoris upphetsande och attraktiv?
  • Anonym (e)

fattar aldrig sånt här, du blir väl upphetsad av hela situationen och allt man gör, att en liten knapp eller ens stortå är mer eller mindre upphetsande är väl inget att bry sig om?

• Tecum

Självklart är klitoris intressant och upphetsande för män, att stimulera den och få kvinnan att njuta är själva vitsen med att ha sex, jämsides med att njuta själv. Men bröst och rumpa är mer lättåtkomliga så att säga och de kan man ta på vid vanliga kramar och gos. Kanske är det därför du tror att de är mer intressanta? Klittan kräver ju att man kommer innanför trosorna och min erfarenhet är att kvinnor inte alltid uppskattar så intim beröring annat än vid sex.

• Tecum
    Tecum skrev 2024-09-04 19:44:53 följande:

Självklart är klitoris intressant och upphetsande för män, att stimulera den och få kvinnan att njuta är själva vitsen med att ha sex, jämsides med att njuta själv. Men bröst och rumpa är mer lättåtkomliga så att säga och de kan man ta på vid vanliga kramar och gos. Kanske är det därför du tror att de är mer intressanta? Klittan kräver ju att man kommer innanför trosorna och min erfarenhet är att kvinnor inte alltid uppskattar så intim beröring annat än vid sex.

Kan tillägga att bröst och rumpa alltid syns, även med kläder på. Där finns en visuell stimulans som klitoris saknar.
  • Anonym (Goda minnen)

Bröst och stjärt är upphetsande, men när (om) man kommer till så är en uppsvälld klitoris pricken på i:t

• Tom Araya
    Anonym (Milla) skrev 2024-09-04 19:25:28 följande:
    Fråga till män, är klitoris upphetsande och attraktiv?

Jag är en kvinna som tycker det är så skönt att få klitorisstimulans och jag behöver det för att kunna få orgasm också. Men jag undrar hur upphetsande tycker män att den är egentligen? Andra kroppsdelar verkar män älska, som bröst, rumpa. De är väl sexigare än klitorisen? Männen smeker ju den också och verkar alltså vilja ta i den men jag har ändå uppfattningen att de uppskattar andra kroppsdelar på kvinnokroppen mer?

Sexig och attraktiv är hon som helhet.

Men mest upphetsande för mig som man att ägna mig åt är rumpan, könet, brösten och resten av kroppen, i den rangordningen.
    Vad det gäller just klitoris är det nog snarare hennes reaktioner som är upphetsande.
  • Anonym (Yepp!)

Om man bortser från att man funkar tillsammans och kan få varandra på G, 
    Har bara haft ett ex med riktigt läcker röv men att antal med otroliga bröst med styva vårtor.
    Mitt ex hade riktigt stora och knallhårde - men, hennes clitta! Hon tyckte om att bli slickad och kom alltid av det. Jag kunde verkligen känna hur clittan svällde så jag visste att hon skulle komma. Otroligt läckert.

• Anonym (Milla)
    Tom Araya skrev 2024-09-04 21:11:02 följande:
    Sexig och attraktiv är hon som helhet.

Men mest upphetsande för mig som man att ägna mig åt är rumpan, könet, brösten och resten av kroppen, i den rangordningen.
    Vad det gäller just klitoris är det nog snarare hennes reaktioner som är upphetsande.
    Räknar du klitoris som könet eller kommer den på sista plats där tillsammans med resten av kroppen menar du?
  • Tom Araya
    Anonym (Milla) skrev 2024-09-05 09:10:04 följande:
    Räknar du klitoris som könet eller kommer den på sista plats där tillsammans med resten av kroppen menar du?
    Jag räknar klitoris som en del av kvinnans kön i den första meningen, ja.
    I den andra meningen talar jag om klitoris enskilt.
    Tom Araya skrev 2024-09-04 21:11:02 följande:
  • Anonym (Love klitoris)

ÄLSKAR att få smeka klitorisen, se hur tjej njuter av att man har fingrarna i med en a handen och stimulera klitorisen med andra. eller när man slickar så slickar jag gärna klitorisen samtidigt som jag fingrarna henne.

När man har penetrations sex är det ju hett att smeka klitorisen med, men även om tjejen själv smeker sig där medans jag håller på brösten och stimulerar dom medans man har kuken i så får hon ju stimulans på 3 håll samtidigt.

aldrig provat en vibrato där men det skulle vara hett 

• Anonym (danne)

Hmm, nej. inte egentligen. Men det är väl inget fel på den heller. Det är en bit av kroppen som allt annat.

Svar på tråden Fråga till män, är klitoris upphetsande och attraktiv?