• Anonym (Tvåärbättreänensam)

Är jag för svår

tvåsamhet I somras var jag hem till en kille som jag visste lite vem det var. Vi hade en skitkul kväll med vin och mycket prat. Gick hem framåt småtimmarn- inget sex

sedan sågs vi varje helg hemma hos han i två mån. Jag kände mig som 15 vågade inte visa att jag faktiskt gillade honom. Vågade inte prata om oss. 

sen blev det tyst och vi sågs inte på ett par månader. för två veckor sedan sågs vi och det var som om det alltid vart vi. Supermysigt, han var annorlunda mer känslor - mysigare - ville inte att jag skulle gå. Samma kväll fick jag ett meddelande där han bara kolla läget. Knappt hänt förrut. 

nu könner jag mig som 15 och inte 45 igen. Med andra har Jag vart rätt framåt _ vågat fråga om vi ska ses, fråga vad man känner osv. Men här blir jag lite stel. Jag vill inte verka för klängig eller eller på. 

skickar jag något svara han alltid.  Blir galen på mig själv - jag gillar ju honom

• Svar på tråden Är jag för svår
  • Anonym (M)

I sommars sägs ni varje helg i 2 månader. Sedan pratade ni inte på ett par månader, vilket är ytterligare två månader. Sedan återupptog i kontakten för två veckor. 

Ser in i framtiden? 

Enligt ditt räknesätt så ska ni inte prata med varandra förän i mitten av oktober, dvs om fyra veckor... 

• Anonym (Tvåärbättreänensam)

Ber om ursäkt för min felaktiga tidsangivelse 

vi träffades första gången 17 maj- sista gången 6 juli på 
    sen hördes vi av en två ggr tills jag ledsnade på att han alltid var upptagen med annat. Dålig på planera osv 

vi sågs  igen 24 aug. Han var den som hörde av sig. Vad om ursäkt för frånvaron och jag köper hans uraäkt

Men är män eller kvinnor för den delen  vår ålder så att man gärna ses men håller dörren öppen. Eller är man rädd för att ta steget från att ses när lusten faller på till att vara lite mer seriösa.

jJag fattar den finns de som är rädda för att binda sig eller bli sårade men är vi så rädda för att testa våga ta steget

Svar på tråden Är jag för svår