Är det någon ide att fortsätta?
Under min uppväxt fungerade jag och livet förhållandevis bra. jag hade inga problem i skolan och har alltid haft åtminstone några vänner.
När jag var 18 och mönstrade blev jag reserv placerad för att jag inte hade tillräckligt bra ledaregenskaper enligt psykologen. något jag väldigt gärna skulle ha gjort.
När jag gick ut gymnasiet fick jag jobb direkt och tänkte börja studera när jag blev 20, jag misslyckades att komma in men kom senare in på önskad utbildning med hjälp utav högskoleprovet när jag fyllde 21. Till en början blev jag överlycklig men upptäckte snart att det inte passade mig och det ledde till att jag provade några andra utbildningar men hoppade gång på gång av. Idag läser jag på högskola men tycker att det är pisstråkigt men vet inte vad jag annars skulle göra
De senaste åren har jag haft problem med depression och ångest, jag har träffat läkare och psykologer som gett mig sockerpiller samt gjort privat adhd utredning men de visade med högra handen att jag var deprimerad och med vänstra tog de x antal tusen kronor från min ficka.
Jag har aldrig haft en flickvän och har enbart legat med en tjej i mitt liv, när jag var 18......
Alla mina vänner har flickvänner och fina utbildningar/ jobb medan jag snarare är något slags missfoster.
Är 24 idag och vill helst inte leva en dag till. Vad skulle ni göra i min situation?