• Svar på tråden Tråkigt när dom är för snygga?
  • Anonym (Borderlina)

Nu vägrar jag läsa om Wahlgrens men jag håller med om just det. Jag gillar inte snygga män. Jag vill vara den som är snygg av oss. 

Tidigare som singel funderade jag mycket på "What do i bring to the table?" och jag är dramatisk, överkänslig, har borderline, är sjukligt svartsjuk, ältar saker, jag är en jävligt jobbig människa med bekräftelsebehov. Så "What do i bring to the table?" är negativa saker förutom att jag är snygg och sex. Rent krasst är det så.

Så jag behöver känna mig snyggare och sexigare just för att det skall kännas bra för mig. Min man är genomsnäll, generös, smart, bra pappa en underbar man. Så att han kanske inte ser så bra ut rent objektivt och är 18 år äldre än mig ser jag bara som positivt. Det blir lite jämnare då. men han är alldeles för bra för mig ändå.

Dessutom tänder jag på att han tänder på mig, så rent sexuellt behöver jag inte en snygg man utan bekräftelse på att han tycker jag är snygg.

• Anonym (Q)

Möjligt att hon har rätt i detta men vem f-n fäster minsta avseende med vad en kändis-bimbo som säger fucking i varenda mening tycker?

• Anonym (Imponerad)
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-09-12 21:30:10 följande:

Nu vägrar jag läsa om Wahlgrens men jag håller med om just det. Jag gillar inte snygga män. Jag vill vara den som är snygg av oss. 

Tidigare som singel funderade jag mycket på "What do i bring to the table?" och jag är dramatisk, överkänslig, har borderline, är sjukligt svartsjuk, ältar saker, jag är en jävligt jobbig människa med bekräftelsebehov. Så "What do i bring to the table?" är negativa saker förutom att jag är snygg och sex. Rent krasst är det så.

Så jag behöver känna mig snyggare och sexigare just för att det skall kännas bra för mig. Min man är genomsnäll, generös, smart, bra pappa en underbar man. Så att han kanske inte ser så bra ut rent objektivt och är 18 år äldre än mig ser jag bara som positivt. Det blir lite jämnare då. men han är alldeles för bra för mig ändå.

Dessutom tänder jag på att han tänder på mig, så rent sexuellt behöver jag inte en snygg man utan bekräftelse på att han tycker jag är snygg.

Jag uppskattar alltid dina inlägg. Du verkar ha så stor självinsikt. ♡
  • Anonym (Borderlina)
    Anonym (Q) skrev 2024-09-12 21:33:43 följande:

Möjligt att hon har rätt i detta men vem f-n fäster minsta avseende med vad en kändis-bimbo som säger fucking i varenda mening tycker?

haha håller med. 
  • Anonym (Borderlina)
    Anonym (Imponerad) skrev 2024-09-12 21:36:35 följande:
    Jag uppskattar alltid dina inlägg. Du verkar ha så stor självinsikt. ♡
    Tack Hjärta
  • Anonym (Imponerad)
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-09-12 21:37:46 följande:
    Tack Hjärta
    Insåg förresten att just det inlägget jag kommenterade var väldigt nedklankande om dig själv, så min kommentar känns lite fel. Efter alla inlägg jag läst av dig så tror jag att du har många fina kvaliteer som partner, medmänniska, vän osv. 
  • Anonym (Meh..)

Ger inte mycket för vad ytliga plastankor med fejkkroppar och fillerssvullna ansikten påstår sig gilla.

Det är lätt att låtsas vara politisk korrekt i media när man försöker jaga nya likes. I verkligheten ska vi nog snarare titta på vad kvinnor faktiskt väljer, inte vad de säger då många ljuger för att upprätthålla en fasad.

• Anonym (Abc)
    Anonym (Q) skrev 2024-09-12 21:33:43 följande:

Varför så hatisk? Du pratar om en av Sveriges framgångsrikaste företagsledare, bimbo eller ej, framgångsrik som få.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Abc) skrev 2024-09-12 21:49:48 följande:
    Varför så hatisk? Du pratar om en av Sveriges framgångsrikaste företagsledare, bimbo eller ej, framgångsrik som få.
    Och det betyder att man ska respektera henne eller vad menar du?
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Q) skrev 2024-09-12 21:55:42 följande:
    Och det betyder att man ska respektera henne eller vad menar du?
    Man ska väl respektera alla människor?

Undantaget kriminella möjligtvis.
Svar på tråden Tråkigt när dom är för snygga?