• Anonym (Karin)

Tystnad efter sex

I flera år har en kille uppvaktat mig på olika sätt, på nåt vis har det alltid krockat med andra relationer, inte singel samtidigt osv. Men i tisdags sågs vi efter ganska intensivt skrivande och hade en fin dejt med sex. Han sade direkt att han väldigt gärna vill ses igen, vi har skrivit lite sen dess med hjärtpussmunnar och tex att han önskat att jag var hos honom osv. Sedan har det varit tyst nu i 2 dar. Han sade att han ville ha seriöst samtidigt som han trivs själv och jag vill inte vara för på, samtidigt som det inte känns bra att inte hörts på 2 dagar. Tappade han intresset nu?

• Svar på tråden Tystnad efter sex
  • Anonym (Karin)
    Giftskåneman skrev 2024-09-13 22:23:21 följande:

Har du skrivit till honom och han svarar inte?

Vi sade ett romantiskt ömsesidigt godnatt sist, där jag svarade sist sen dess tyst. Ju längre tiden går desto mindre vågar jag skriva :( Är man intresserad hör man väl av sig. Samtidigt som jag ju själv inte gör det, men han sade att han hade svårt med relationer för att tjejerna var för på och ville ses hela tiden.
  • Anonym (rfgh)
    Anonym (Karin) skrev 2024-09-13 22:48:25 följande:
    Vi sade ett romantiskt ömsesidigt godnatt sist, där jag svarade sist sen dess tyst. Ju längre tiden går desto mindre vågar jag skriva :( Är man intresserad hör man väl av sig. Samtidigt som jag ju själv inte gör det, men han sade att han hade svårt med relationer för att tjejerna var för på och ville ses hela tiden.

Nja, kan säkert stämma till viss del. Tjejerna har enbart velat ha sex. Känner igen det där. Men inget förhållande.

Han gör sig redo för att det inte kommer bli något djupare mellan er. Men om du skriver litet hej om 1 vecka och sedan pushar på om 2 veckor så kommer han bli glad. (Om han inte är en renodlad narcissist).

Om inte, så släpper du han inte "ur sikte" (ironiskt menat) men du bör förstå innebörden. Sedan får det inte gå några 2 veckor utan max 2 dagar första halvåret vid några tillfällen sedan får du kräva att han steppar upp (hör av sig) då du har visat stort intresse i 6 månader. 

• Räkan77

Tycker du ska skriva något till honom idag, kan ju vara nåt lättsamt så får du se om han hakar på. Det är ju inte att vara för på. 

• Anonym (nej)

Han hade jag inte satsat på. Uppenbarligen vet han inte hur han ska uppvakta. Finns nog en anledning varför han är där han är i livet. Alla kvinnor han möter kan inte vara för på, inte möjligt. Det är snarare han som är för av. Han ger riktiga män ett dåligt namn. 

• Anonym (Karin)

Jag skrev till honom i fredags och kollade hur allt var, han frågade då när vi ses igen o jag föreslog imorgon, dvs igår. Sen dess helt tyst igen.
    Fattar inte poängen med det. Skiter nog i honom nu 

• Anonym (RF)
    Anonym (Karin) skrev 2024-09-13 22:48:25 följande:
    Att du inte backade redan när han sa det. Låter inte direkt som en man för något seriöst.
Svar på tråden Tystnad efter sex