• Anonym (D)

Kan inte komma av penetrering

Hej, 

Jag dejtar en man som är helt underbar. Vi har legat med varann några gånger nu och det har varit fint, men jag har inte varit i närheten av orgasm.

Jag har aldrig kunnat komma av penetrering oavsett vem jag varit med. Jag berättade det tidigt för honom. Han har smekt och gått ner på mig. Det är skönt men jag får inte orgasm. Det känns som att han tröttnar efter en stund när jag inte kommer. Jag skulle ju vilja att han fortsätter tills jag kommer, men vågar inte säga det. 

När jag själv använder dildo/vibrator kommer jag lätt. Jag mäste alltid ha stimulans av klitoris för att kunna komma. Vibrationer funkar bäst. Jag nämnde att vi kanske kunde prova vibrator men han är inte positiv till att använda leksaker. Det ska vara "naturligt". Jag känner mig dålig för att jag inte kan få orgasm med honom. Snälla ge mig tips, blir så ledsen över att det är såhär.

• Svar på tråden Kan inte komma av penetrering
  • Eurydike

Om han inte vill ha sexleksaker med så får han helt enkelt anstränga sig lite hårdare. Du ska inte behöva vara ledsen. Ifall du vet vad som får dig att komma och han inte är intresserad av att göra det, då är det han som är problemet. Inte du. Han har rätt att tacka nej, men du har också rätt att tacka nej.

• Svensson5
    Anonym (D) skrev 2024-09-16 22:05:33 följande:
    Kan inte komma av penetrering

Hej, 

Jag dejtar en man som är helt underbar. Vi har legat med varann några gånger nu och det har varit fint, men jag har inte varit i närheten av orgasm.

Jag har aldrig kunnat komma av penetrering oavsett vem jag varit med. Jag berättade det tidigt för honom. Han har smekt och gått ner på mig. Det är skönt men jag får inte orgasm. Det känns som att han tröttnar efter en stund när jag inte kommer. Jag skulle ju vilja att han fortsätter tills jag kommer, men vågar inte säga det. 

När jag själv använder dildo/vibrator kommer jag lätt. Jag mäste alltid ha stimulans av klitoris för att kunna komma. Vibrationer funkar bäst. Jag nämnde att vi kanske kunde prova vibrator men han är inte positiv till att använda leksaker. Det ska vara "naturligt". Jag känner mig dålig för att jag inte kan få orgasm med honom. Snälla ge mig tips, blir så ledsen över att det är såhär.

Du måste säga vad som fungerar för dig.
    Visst att det kan vara en man med lite dålig känsla.
    Men jag lovar att han inte är en tankeläsare 

• Anonym (f)

jag hade aldrig stått ut med någon som låter stolthet gå före min njutning
    Ingen man, en mes

• Anonym (Svålen)

Ja, bra att vara tydlig med att man ALDRIG kommer vid penetration, så han inte tror att han är en usel älskare. Men det där med vibrator är inte heller helt lätt, är han osäker (kan ju finnas många skäl till det) kan det vara svårt att behöva ta till "hjälpmedel". Kan det funka med liten vibrator på klitoris samtidigt som han ligger ovanpå, bakifrån? Min fru kommer ibland när hon ligger på mage på sängen, det är skönt och avslappnande tycker hon. 

• Giftskåneman

När han försöker göra skönt för dig, berätta exakt vad han ska göra, hårdare, mjukare, snabbare, långsammare. Av nån konsig anledning ändrar sig kvinnokroppen, det som var det skönaste tänkbara för en minut sedan behöver inte vara skönt nu. Ge direktiv eller byt karl, han klarar inte detta utan din hjälp.

• XDX

Vad har ni testat hittills? 

Vad tror du själv skulle vara värt att prova? Vilka ställen gillar du att få stimulerade? Är du rejält upphetsad när ni har sex?

Om jag får fråga, vilken storlek o form har hans kuk? Man kan behöva anpassa tekniken efter det. 

Har fått uppfattningen att regelbundet användande av vibrator kan göra det svårare att få orgasm utan vibrator. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Love)
    Anonym (Svålen) skrev 2024-09-16 22:49:25 följande:

Ja, bra att vara tydlig med att man ALDRIG kommer vid penetration, så han inte tror att han är en usel älskare. Men det där med vibrator är inte heller helt lätt, är han osäker (kan ju finnas många skäl till det) kan det vara svårt att behöva ta till "hjälpmedel". Kan det funka med liten vibrator på klitoris samtidigt som han ligger ovanpå, bakifrån? Min fru kommer ibland när hon ligger på mage på sängen, det är skönt och avslappnande tycker hon. 

Fast han är ju en usel älskare som inte lyssnar och känner in vad som behövs?
  • Anonym (Crime)

Han tröttnar om du inte får orgasm tillräckligt snabbt och avslutar. 
    Han är dessutom inte bekväm med att använda hjälpmedel som du vet fungerar. Du ska helt enkelt acceptera att du inte ska få orgasm när ni har sex... Han verkar inte ha något större intresse av att du ska njuta. 

Jag hade avslutat. Jag hade aldrig särat på benen för en sån man. Livet är för kort för dåligt sex. Det finns män där ute som älskar att ge njutning, som tänder på kvinnans orgasmer. Det finns män som hellre ger än får som aldrig skulle tillåta sig själv att komma om inte kvinnan kommer först. Hitta en sån man och håll honom hårt. Män med den typen av personlighet är dessutom omtänksamma, givmilda och respektfulla i sina relationer.

Svar på tråden Kan inte komma av penetrering