• Anonym (Rosa)

Spraygrädde

Var i affären hittar jag spraygrädde? Fattar inte ens om det är en kylvara eller ej, står att den ska stå kallt i 24 h innan användning bara.

• Svar på tråden Spraygrädde
  • Anonym (A)

På Coop hos oss står den i kylen bland grädden. På Ica har jag sett den på icke kyld plats, intill deras färdiga bakverk och viss frukt. Inte helt solklar placering kan tyckas.

• Anonym (r)

ibland står den även vid glasstillbehören typ strössel

• EnAnonumius
    Anonym (Rosa) skrev 2024-09-17 13:44:22 följande:
    Spraygrädde

Var i affären hittar jag spraygrädde? Fattar inte ens om det är en kylvara eller ej, står att den ska stå kallt i 24 h innan användning bara.

Och hur svårt skall det var att fråga en butiksanställd var de har ställt spraygrädden i den aktuella butiken du handlar i?

För till och med du borde ju sett att alla butiker inte har "identiskt uppläggning" av sina varpor?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Rosa)
    EnAnonumius skrev 2024-09-17 13:54:11 följande:
    Och hur svårt skall det var att fråga en butiksanställd var de har ställt spraygrädden i den aktuella butiken du handlar i?

För till och med du borde ju sett att alla butiker inte har "identiskt uppläggning" av sina varpor?
    Det är klart jag kan, men butiken brukar ha mycket låg bemanning "på golvet" och köer till kassan. Det underlättar om jag kan hitta den själv. 

Ber om ursäkt ifall jag förstörde din dag genom att ställa en dum fråga.
  • Anonym (r)
    EnAnonumius skrev 2024-09-17 13:54:11 följande:

Nu har TS redan svarat med låg bemanning etc men hur svårt kan det vara att inte vara otrevlig egentligen? TS kunde lika gärna haft social fobi och inte klarat av att fråga, vad bra att vi då kan ge förslag på var produkten brukar kunna finnas då.
Svar på tråden Spraygrädde