• Anonym (Inte din mamma)

Kvinna...om du var man?

Om du var man, skulle du aldrig noja över storleken på din kuk?
    Handen på hjärtat!
    Aldrig oroa dig eller så om de är för smal, för kort, inte tillräckligt styv osv.

Om du medger att taken nog skulle finnas där emellanåt, tycker du då det är konstigt att män här ofta ställer frågor runt just kukstorleken?

• Svar på tråden Kvinna...om du var man?
  • Anonym (r)

Jag nojar över min fitta så visst men när de enkelt kan få fram mått på "normala" kukar samt hur en fitta fungerar... Tveksamt att jag hade startat en tråd på FL om min lilla kuk som var över medel då.

• Anonym (Suck..)

Jag hade inte startat trista trådar om det på Familjeliv åtminstone. Mitt kön är min privatsak och inget som andra behöver (eller troligtvis ens vill) läsa om.

• Anonym (Kalle)

Hur f-n ska en kvinna kunna svara på det? Tvivlar på att en man skulle kunna svara på motsvarande frågar om blygdläppar eller annat.

• Anonym (Titti)

Det är skillnad på att noja över något ibland och att starta trådar om det, speciellt när det redan finns så många om samma sak. Dessutom verkar de som startar trådar bara vilja ha bekräftat att deras är liten och alla tjejer vill ha stora, så de inte behöver ta av sig offerkoftan, utan kan skylla på kvinnorna när de får ligga. 

• Anonym (H)

Jag har aldrig haft några nojor över mitt utseende. Det är okej men långt ifrån perfekt och det duger för mig. Vore jag man antar jag att jag hade känt likadant.

Svar på tråden Kvinna...om du var man?