• Anonym (17hej)

Kissproblem efter samlag

Jag hade sex för första gången för 5 dagar sedan, vi båda var oskuld och använde kondom. Jag har nu efteråt haft kissbesvär i 5 dagar. Det känns som att jag är konstant kissnödig, även om jag går på toa och kissar känner jag mig direkt kissnödig igen och den känslan är kvar hela tiden. Är detta normalt? Är det något som går över av sig själv? Eller borde jag kontakta någon?? Det är en väldigt jobbig känsla, att känna sig konstant kissnödig.

• Svar på tråden Kissproblem efter samlag
  • Anonym (Ted)

Är du kvinna eller man? Blir enklare att förstå problematiken om man vet.

• Anonym (17hej)
    Anonym (Ted) skrev 2024-09-19 08:55:05 följande:

Är du kvinna eller man? Blir enklare att förstå problematiken om man vet.

Jag är kvinna
  • Anonym (Em)

Urinvägsinfektion! Du undviker det nästa gång genom att kissa efter sex

• Lynx123

Urinvägsinfektion. Gå till vc, det här kräver odling och penicillin. Var noga med hygienen i fortsättningen.

• Anonym (uvi)

Jag fått också lätt urinvägsinfektion om jag inte är noga med att kissa direkt efter samlag.

Det kan kännas lite pinsamt när man har ny sexpartner, att springa till toaletten direkt efteråt, man vill ju helst ligga kvar och mysa en stund. Men jag brukar berätta som det är, är ärlig och säger att jag lätt får urinvägsinfektion så ska bara tvätta av mig. Går till badrummet, kissar och tvättar av med lite ljummet vatten. Smyger tillbaka till sängen och myser. 

Ingen som har tyckt att det varit konstigt utan de flesta män är väldigt omtänksamma och hjälper till att påminna. 

Svar på tråden Kissproblem efter samlag