• Anonym (Man35)

Kan inte sluta ligga med den andra kvinnan

Vad göra. Jag har träffat en superbra tjej och allt har gått väldigt fort. Vi planerar en seriös framtid tillsammans.
    Men kan inte sluta ligga med en annan tjej. Jag har varit strulig innan och det slutar ofta med att jag sabbat mina relationer genom åren genom att jag ser henne någonstans och tar kontakt. Det är som ett sexberoende. Nu hade det gått tre år sedan sist och jag trodde allt var lugnt, ville bara ha en titt på henne. Jag såg henne för ett år sedan och det ena ledde till det andra. Jag tänker alltid att det här är sista gången men sedan efter ett par dagar vill jag ta kontakt igen. Jag vill inte ha det såhär men det är helt magiskt när vi ses. Inga påhopp tack, hur gör man för att sluta? 

• Svar på tråden Kan inte sluta ligga med den andra kvinnan
  • Anonym (Måste välja)
    Anonym (Man35) skrev 2024-09-24 09:27:37 följande:
    Kan inte sluta ligga med den andra kvinnan

Vad göra. Jag har träffat en superbra tjej och allt har gått väldigt fort. Vi planerar en seriös framtid tillsammans.
    Men kan inte sluta ligga med en annan tjej. Jag har varit strulig innan och det slutar ofta med att jag sabbat mina relationer genom åren genom att jag ser henne någonstans och tar kontakt. Det är som ett sexberoende. Nu hade det gått tre år sedan sist och jag trodde allt var lugnt, ville bara ha en titt på henne. Jag såg henne för ett år sedan och det ena ledde till det andra. Jag tänker alltid att det här är sista gången men sedan efter ett par dagar vill jag ta kontakt igen. Jag vill inte ha det såhär men det är helt magiskt när vi ses. Inga påhopp tack, hur gör man för att sluta? 

Antingen väljer du din nya tjej eller den andra. Om du väljer din nya tjej slutar du ha kontakt med den andra, slutar kolla upp henne etc. Det är inte svårare än så. 
  • Anonym (Öh)

Varför försöker du inte skapa en relation med denna andra kvinnan istället för att vara otrogen mot de andra kvinnorna du haft relationer med? Du verkar ju inte kunna få ut henne ut huvudet.

• Anonym (Man35)
    Anonym (Måste välja) skrev 2024-09-24 09:34:55 följande:
    Antingen väljer du din nya tjej eller den andra. Om du väljer din nya tjej slutar du ha kontakt med den andra, slutar kolla upp henne etc. Det är inte svårare än så. 
    Ja. Jag antar det. Det är bra med nya tjejen, hon är en bra tjej. Men blir besatt av att kolla upp den andra tjejen med jämna mellanrum. Jag orkar inte längre. Och sexet blir aldrig så som det blir med henne med någon annan. Med henne räcker det att vi kommer innanför dörren och jag drar upp henne på köksbordet och kommer direkt nästan. Hon vet exakt. Tänk om jag aldrig mer får uppleva henne igen, att vi aldrig mer kommer ha kontakt. Känns tungt. 
  • Anonym (Man35)
    Anonym (Öh) skrev 2024-09-24 09:36:24 följande:

Varför försöker du inte skapa en relation med denna andra kvinnan istället för att vara otrogen mot de andra kvinnorna du haft relationer med? Du verkar ju inte kunna få ut henne ut huvudet.

Hon har ett barn. Och jag vågar inte prata med henne. Det är som om hela hjärnan låser sig. Har väldigt svårt att prata med henne. 
  • Anonym (Öh)
    Anonym (Man35) skrev 2024-09-24 09:54:42 följande:
    Hon har ett barn. Och jag vågar inte prata med henne. Det är som om hela hjärnan låser sig. Har väldigt svårt att prata med henne. 
    Du får väl jobba på att gå de bitarna att fungera.
    det låter inte som att din nya tjej är för dig om du ständigt drömmer om den andra. Var just och gör slut och var ensam isåfall. Ingen vill vara någons tröstpris.
  • Anonym (Gör slut)

Stackars din tjej. Usch. Har man varit otrogen borde man göra slut oavsett vad man känner eller inte känner. Detta är ju så dysfunktionellt det kan bli.

• Anonym (Gör slut)

Stackars din tjej. Usch. Har man varit otrogen borde man göra slut oavsett vad man känner eller inte känner. Detta är ju så dysfunktionellt det kan bli.

• Eurydike

Du har inte varit strulig innan, du har aldrig slutat vara strulig. Lösningen är väl att du blir den där brudens knähund och springer efter henne på heltid och fortsätter att kasta bort ditt liv 🐕

• Anonym (Måste välja)
    Så du bara träffar henne, ni har sex och sen drar du? Inget prat, ingenting? Ja, det låter ju stabilt och hälsosamt.... eller inte....
  • Anonym (Öh)
    Vem är det du inte vågar prata med, kvinnan du har sex med eller hennes barn?

hur lyckas du ens hooka upp med henne om du inte vågar samtala? gillar du henne får du försöka gå kommunikationen att fungera.
Svar på tråden Kan inte sluta ligga med den andra kvinnan