• Anonym (Datum)

Ni som har analsex?

Förbereder ni er och tvättar ni er i analen innan ni har analsex?
    Förbereder ni analen i övrigt på något sätt (fingrar, plugg, dildo eller dyl)?

Eller kör ni bara på

• Svar på tråden Ni som har analsex?
  • Anonym (Poly dom master)

Jag lever i en BDSM-relation med två kvinnor, jag tar dom båda analt.

Eftersom jag kräver analsex och min kuk är rätt så grov så turas dom om med att töja röven med att vara buttpluggade. En av dom gillar verkligen att bara buttpluggad under möten på kontoret.
    Dom hjälper varandra med hygienen vilket är trevligt.

Med det kommer även träning med dom har blivit tillräckligt tama och tar det duktigt i analen nu, kan sätta på dom båda rätt hårt i röven nu.

• Anonym (xxx)

30 min före analsex ska man ev. ta en microlax. Sen spola sig 2-3 gånger. Finns såna där grejer att köpa. Ser ut som en lite dildo med hål runt om och sen anslutning för duschslang. Stoppa upp den och spola några sekunder. Sen springa på toan och töm ur. Upprepa det.. sen stoppar du i en plug. Bra om den sitter i 10-15 min före penetration.
    Har du inte microlax så får du spola lite mer...

• Grenache

Härligt att inte förbereda alls, bara toabesök 1-2 h innan räcker. Rumpan ska inte ha köbildning, resten funkar perfekt och kroppen sköter det helt själv 

• Anonym (Beror på)

Det beror på hur magen varit i övrigt, om jag känner att det behövs extra rengöring. Som regel inte. Vad gäller övriga förberedelser så är det min partners jobb som en del av förspelet, som regel med hjälp av fingrar. Sen behövs det ju glidmedel vid penetration. 

• Lyckligalotta

Kör inte någon direkt förberedelse alls. Men jag har förstås bajsat innan och noterat att det inte är löst...

Kör med plugg ibland, men mest för att det är skönt att ha den i under det vanliga sexet. Glidmedel är viktigt men sen får han köra hur hårt som helst! Det finns ingen bättre känsla 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (xxx)
    Annnaa skrev 2024-09-30 11:21:33 följande:

Jag har testat lavemang någon gång, men tycker att det är lite krångligt. Jag suger inte av honom efter. Så vida inte det är så att jag har fått orgasm och vi duschar efteråt. Då suger jag gärna av honom när han är ren. Toaletten innan är ett måste!

butplugs, dildos och fingrar funkar som uppvärmning för mig. Det beror lite på humör. 

Jag fattar f*n inte varför du får tummar ner pga av din kommentar. Den är ju helt klart informativ och utan snusk. Klar o tydlig. Av mig fick du en tumme upp ialla fall.
  • Anonym (Mannen)

Jag och mina två senaste ex gjorde det regelbundet i runt 15 år sammanlagt. Min nuvarande råkade ut för en kille som tvingade sig till det flera gånger så förstår att hon inte har lust.

Microlax och sen sköljer rent några gånger med ett munstycke gjort för det som man kopplar till duschslangen. Finns ju även med klämdel som man fyller med vatten men då får man göra många gånger.

Sen värma upp med fingrar eller sexleksaker av varierade storlekar.

• Anonym (slippery when wet)

Att hålla på med laxativ och skölja ofta är inte bra för tarmen, det irriterar slemhinnan. Har man inte lös mage i tid och otid räcker det att bara göra det man brukar innan på dagen. Jag brukar äta väldigt lite dygnet innan också och det räcker fint.

Det hjälper att ha en liten plugg i om man vill komma till saken snabbt, annars behövs längre startsträcka.
    Glidmedel använder nog alla som inte vill riskera skador i onödan, även om det ibland kan räcka med den egna produktionen om man börjar med vanligt sex.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Ops)

Nu blir jag lite osäker här. Jag har bara sett till att jag har tömt magen ordenligt, sen kör jag upp ett tvåligt finger i anus. Sen har jag varit good to go, trodde jag..

• Anonym (xxx)
    Anonym (Ops) skrev 2024-09-30 22:40:14 följande:

Nu blir jag lite osäker här. Jag har bara sett till att jag har tömt magen ordenligt, sen kör jag upp ett tvåligt finger i anus. Sen har jag varit good to go, trodde jag..

"Alla vägar bär till Rom". Din metod duger den också!
  • Anonym (xxx)
    Annnaa skrev 2024-09-30 22:33:31 följande:

Jag vet inte. Det är faktiskt en ärlig kommentar och inom ämnet. 

Jag har blivit censurerad på familjeliv också sedan jag började skriva i forumen för några dagar sedan. Det är visst fullt med jobbiga moralister här nu för tiden. 

"Alla" kommentarer har fått tre neggo-tummar så det är tre moraltanter i tråden (när jag kollade). Det är inte bara du som fått negativa omdömen alltså.
    Jag tycker tråden är fullt berättigad och tillhör vanliga mänskliga frågor som nuddar nåt som tidigare ansågs förbjudet och mycket syndigt. 

• Meddelande borttaget
  • Gaskarl
    Anonym (xxx) skrev 2024-09-30 23:06:54 följande:

"Alla" kommentarer har fått tre neggo-tummar så det är tre moraltanter i tråden (när jag kollade). Det är inte bara du som fått negativa omdömen alltså.
    Jag tycker tråden är fullt berättigad och tillhör vanliga mänskliga frågor som nuddar nåt som tidigare ansågs förbjudet och mycket syndigt. 

Det är några personer som " missionerar" stenhårt och försöker sätta sig över FL, genom att "nertumma" precis allt som finns under "Sex och samlevnad", då allt där bara är runktrådar och annan dekadens, skrivet av Intels.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ni som har analsex?