• Anonym (Maja)

Klädsel tjejer

Hur många av er tjejer få klä er som ni vill för er pojkvän?

• Svar på tråden Klädsel tjejer
  • mammaåten

Förhoppningsvis alla, om man inte får det bör man överväga om det är en relation som man verkligen bör stanna kvar i. 

• Anonym (T)

Självklart får jag det (annars hade han inte varit min pojkvän utan ett ex). 

Det du beskriver är ett typiskt första tecken på att killen är kontrollerande och risken är stor att fler saker tillkommer med tiden. Dra innan det är för sent! 

Läs det här! 

www.varningstecken.n.nu 

• Anonym (M)

Jag fick inte klä mig hur jag ville för mitt ex för han vile inte att jag skulle se ut som en hora. 

• Anonym (C)

Jag får så klart ha på mig vad jag vill även för min kille men vet att han inte är jättebekväm med att jag visar på för mycket. Är nog lite exhibitionistiskt lagd medan han definitivt inte är det.

• Mandel
    Anonym (M) skrev 2024-09-25 12:32:37 följande:

Jag fick inte klä mig hur jag ville för mitt ex för han vile inte att jag skulle se ut som en hora. 

Och min x-make tyckte jag skulle se ut som en hora...
    Eller mer att jag absolut inte ville ha snör-underkläder, kortkort, urringat, blingbling och plastskräp, djurmönstrat osv. 
    Prålig sminkning osv.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Inte jag)

Har aldrig varit med om att någon pojkvän har sagt något om min klädsel.

• Anonym (Sally)

Jag.

För annars FÅR han inte vara min pojkvän 

• Anonym (Göran)

Mycket avundsjuka på män härinne

• Mrs Moneybags

Jag har aldrig träffat på en man eller kille som har sagt något om hur kvinnor ska klä sig. De finns inte i min umgängeskrets.

• Anonym (Mamma mu)
    Anonym (Maja) skrev 2024-09-25 12:23:46 följande:
    Klädsel tjejer

Hur många av er tjejer få klä er som ni vill för er pojkvän?

ALLA tjejer bör få klä sig precis hur dem vill och ingen kille ska hålla på och bestämma över sina tjejers kläder eller annat oavsett vad. Som många andra nämnt redan så är en kontrollerande kille inget att ha. Det kan bli värre.

Svar på tråden Klädsel tjejer