Är en man otrogen mor sin kvinna om han har sex med män hon inte vet?
Har bara skön sex med män
är du 13 eller 30?
Vad tror du själv? Jag det är han. Anser du hon är otrogen om hon skulle ligga med andra tjejer utan din vetskap?
Givetvis.
Om hon skulle ligga med tjejer ville jag bara tycke det var fint, då får hon jo leva ut sitt känsloregister?
du verkar ha många frågor som du matar på med frågor
Om hon skulle ligga med tjejer ville jag bara tycke det var fint, då får hon jo leva ut sitt känsloregister?
Hej Molly!
Det stämmer faktiskt inte om inte lite fantasier är att vara otrogen då.
Eh ja?
Givetvis
Hej Molly!
Ja, det kan bli lite mera än fantasi, men kommer inte vara otrogen mot min kvinna.
Ja, det kan bli lite mera än fantasi, men kommer inte vara otrogen mot min kvinna.
Hur i hela fridens namn kan du tro att det är nåt annat än otrohet?
För mig hade det känts bra mycket värre om det dessutom var andra män ens pojkvän eller make bedragit mig med.
Bättre att göra slut så kan du hålla på med samkönat hur mycket du vill. Men att blanda in din partner i det hela är ju bara äckligt. Ska du sprida en massa könssjukdomar till henne sen då eller? Fy fan säger jag bara. Hoppas att tråden inte är seriös.
Hej Molly!
Du har skrivit att du bara har skönt sex med män i rubriken.
Om du menar att du har det i fantasin får du nog skriva om lite, väldigt lätt att missuppfatta att du inte redan har det.
Skriv istället
I min fantasi har jag bara skönt sex med män.
Jag antar att du avser att du bara har sex utan känslor?