• Comin

Är en man otrogen mor sin kvinna om han har sex med män hon inte vet?

Har bara skön sex med män

• Svar på tråden Är en man otrogen mor sin kvinna om han har sex med män hon inte vet?
  • Anonym (Kille)

Vad tror du själv? Jag det är han. Anser du hon är otrogen om hon skulle ligga med andra tjejer utan din vetskap?

• Comin

Om hon skulle ligga med tjejer ville jag bara tycke det var fint, då får hon jo leva ut sitt känsloregister?

• Anonym (eh)

du verkar ha många frågor som du matar på med frågor

• Anonym (Zipp)
    Comin skrev 2024-09-29 11:15:19 följande:

Om hon skulle ligga med tjejer ville jag bara tycke det var fint, då får hon jo leva ut sitt känsloregister?

Det handlar om att ljuga och gå bakom ryggen, vare sig det gäller kvinnliga sexåartners eller manliga. Finns det någon som tycker det är trevligt med lögner i ett förhållande?
  • molly50
    Comin skrev 2024-09-29 06:38:11 följande:
    Är en man otrogen mor sin kvinna om han har sex med män hon inte vet?

Har bara skön sex med män

Ja,absolut.
    Och att du inte har berättat för henne visar också att du egentligen vet att du gör fel.
    Annars hade du väl berättat det.
  • molly50
    molly50 skrev 2024-10-01 21:43:44 följande:
    Ja,absolut.
    Och att du inte har berättat för henne visar också att du egentligen vet att du gör fel.
    Annars hade du väl berättat det.
    Tillägg: Att du startar en tråd här och frågar om det är otrohet visar också att du innerst inne vet att det du gör är fel.
  • Comin

Hej Molly!
    Det stämmer faktiskt inte om inte lite fantasier är att vara otrogen då.

• molly50
    Comin skrev 2024-10-01 21:51:46 följande:

Hej Molly!

Fast du skriver ju att du har sex med andra män. Då är det väl lite mer än fantasier?
  • Comin

Ja, det kan bli lite mera än fantasi, men kommer inte vara otrogen mot min kvinna. 

• felicityporter
    Comin skrev 2024-10-01 23:54:20 följande:

Ja, det kan bli lite mera än fantasi, men kommer inte vara otrogen mot min kvinna. 

Du är otrogen mot din tjej och hon kommer lämna dig så fort hon bara kan när hon får veta vad du gör.
  • Anonym (Mår illa)

Hur i hela fridens namn kan du tro att det är nåt annat än otrohet?

För mig hade det känts bra mycket värre om det dessutom var andra män ens pojkvän eller make bedragit mig med. 

Bättre att göra slut så kan du hålla på med samkönat hur mycket du vill. Men att blanda in din partner i det hela är ju bara äckligt. Ska du sprida en massa könssjukdomar till henne sen då eller? Fy fan säger jag bara. Hoppas att tråden inte är seriös. 

• molly50
    Comin skrev 2024-10-01 23:54:20 följande:

Men då är det ju inte bara fantasier utan otrohet.
    Hade du resonerat på samma sätt om din kvinna hade "lite mer" än bara fantasier med någon annan?
  • Anonym (Zipp)
    Comin skrev 2024-10-01 21:51:46 följande:

Hej Molly!

Du har skrivit att du bara har skönt sex med män i rubriken.

Om du menar att du har det i fantasin får du nog skriva om lite, väldigt lätt att missuppfatta att du inte redan har det. 

Skriv istället 
    I min fantasi har jag bara skönt sex med män.

Jag antar att du avser att du bara har sex utan känslor?

Svar på tråden Är en man otrogen mor sin kvinna om han har sex med män hon inte vet?