Jag vet inte hur pass vanligt detta fenomen är. Under min ungdoms kämpande på diverse nattklubbar så sa en manlig bekant till mig att sluta kämpa med alla dessa singlar och i stället uppvakta upptagna inte så sällan mer mogna kvinnor istället. Ja en helomvändning i mitt sexliv kan jag säga och känslan av att vara mannen kvinnan kliver upp på i skuggan var och är obeskrivlig. Fastnade totalt för denna känsla av belägrande, och erövring samtidigt som mina fysiska prestationer var fenomenala samtidigt som känslan var att jag behövde anstränga mig mindre. Tänker golf här för alla som tänker den bekymmersfria golfsvingen kontra att du tar i anstränger dig men bollen går både kortare, mindre rakt och mer sällan i hålet på därav avsedda par.
Ni som ifrågasätter oss vad vi gör med redan upptagna kvinnor så är svaret att alla får ta sitt eget ansvar för sina liv/ relationer och eventuella förpliktelse. Som singel är det inte vårt arbete att se till att alla som inte är singlar sköter sig.
Dessutom kan man bli förvånad över hur många därute i dunklet som uppfattar sig som singlar men som visar sig vara annat efter tid. Det är rakt omöjligt att svara för.