• Anonym (Okunnig)

Hur raderar man på SNAPCHAT, trodde text skulle försvinna självmant?

Skulle behöva få bort lite text från snapchat. Alla andra chattar jag har rensas direkt så sidan är ren efter att man stängt ner dem, men inte denna? 

Hur gör jag?

• Svar på tråden Hur raderar man på SNAPCHAT, trodde text skulle försvinna självmant?
  • simpleMan

Tryck på personens profilbild. Sen uppe i högra hörnet sen chattinställningar och där nånstans ändra till "radera direkt"

• Anonym (Okunnig)
    simpleMan skrev 2024-09-30 21:34:52 följande:

Tryck på personens profilbild. Sen uppe i högra hörnet sen chattinställningar och där nånstans ändra till "radera direkt"

Jag hittade det och inställningen är "radera direkt" men ändå är det kvar... kan det vara så att det inte raderas förrän den andra personen öppnat konversationen?
  • simpleMan
    Anonym (Okunnig) skrev 2024-09-30 21:50:23 följande:
    Jag hittade det och inställningen är "radera direkt" men ändå är det kvar... kan det vara så att det inte raderas förrän den andra personen öppnat konversationen?
    Kan stämma. Bara vänta o se.
  • Anonym (r)

Om den andra inte öppnat är inte meddelandet visat, varför skulle det vara borta?

• simpleMan
    Anonym (r) skrev 2024-09-30 22:02:08 följande:

Om den andra inte öppnat är inte meddelandet visat, varför skulle det vara borta?

Nog för att visa den andra ATT du har raderat nått. Så man inte döljer saker eller nått.. Ingen aning
  • Anonym (r)
    simpleMan skrev 2024-09-30 22:20:01 följande:
    Nog för att visa den andra ATT du har raderat nått. Så man inte döljer saker eller nått.. Ingen aning
    Va? Nu var det TS som vill ha raderat ett meddelande som inte är visat...
Svar på tråden Hur raderar man på SNAPCHAT, trodde text skulle försvinna självmant?