Alla kvinnor har en dominant sida?
inte alla visar fram sin dominans då. Intelligenta män låter kvinnan dominera dom. Jag har lockat fram dominansen i några kvinnor, dom älskar det, rett eller fel?
inte alla visar fram sin dominans då. Intelligenta män låter kvinnan dominera dom. Jag har lockat fram dominansen i några kvinnor, dom älskar det, rett eller fel?
Dom bra männen har en dominant sida. Kvinnor varierar och beror på samspel med mannen.
Normala människor tänker inte så där svartvitt som dominera eller domineras.
I verkliga livet (utanför er lilla porrbubbla) så består mycket av att kompromissa och bestämma saker tillsammans.
Det stämmer, men en dag kan sexlivet bli tråkigt och då kan det vara bra att orova något nytt?
Finns inte att man skulle kunna locka fram ett gillande av att vara sexuellt dominant hos mig. Helt otänkbart. Tänder inte mig ett skit. Däremot kan jag tänka mig att fejka det emellanåt, om mannen verkligen önskar det och jag känner mig givmild. Jag kan skådespela ett sådant scenario rätt bra.
Mannen min märker jag inte har någon fallenhet för sexuell dominans. Det märks så himla tydligt. Vilket jag kan tycka är synd, då dominant man i sänghalmen är extremt tändande i mina ögon.
Däremot är jag mer bestämmande/dominant i min personlighet. Har en stark uppfattning och vilja kring hur saker och ting skall vara. Vilket förmodligen är en bidragande pusselbit till att jag absolut helst inte vill ha en sådan roll sexuellt. Jag vill inte bestämma överallt. Orkar inte. Ger mig inte ett skit ärligt talat.
Mannen och jag är inte helt kompatibla på denna punkten alltså. Iom att vi båda två, är av typen som helst vill ha en mer underlägsen roll rent sexuellt. Så vad gör vi? Hittar någon slags medelväg, gemensamt, igenom detta. Där man får nöja sig med någon typ av kompromiss som funkar tillräckligt.
Det stämmer, men en dag kan sexlivet bli tråkigt och då kan det vara bra att orova något nytt?
Ja, nån gång kan bestraffning vara fint?
Fel. Det sista jag vill göra är att dominera en man. Skulle tappa respekten för honom för alltid.
Tror du inte fattar det med rollspel, det är kul, sexigt och man testar lite gränser, man tappar inte respekten, man blir bara mera kåt om man gör det rett?
Tror du inte fattar det med rollspel, det är kul, sexigt och man testar lite gränser, man tappar inte respekten, man blir bara mera kåt om man gör det rett?