• Bomfaderalan

Gör jag något fel?

Idag har jag varit riktigt kåt. Så när jag kom hem så försökte jag direkt att få en mysig stämning med min man. Vi har kramats, myst och på kvällen strulat. När vi la oss i sängen och jag la mig nära så sa han att han inte ville ikväll. Jag tänkte att jag kan ju fortsätta mysa och försöka igen om en stund, men även om han var hård och kysste mig passionerat så var det fortfarande ett nej. Fine, jag tar väl saken i egna händer. Så jag låg och stönade bredvid honom, han tittade lite intresserat ibland så efter ett tag frågade jag om han ville strula mer. Ja. Men när jag började kyssa mig neråt så var det fortfarande ett nej. 

Denna händelse kedja har hänt förr. Jag fattar inte vad som är felet. Ikväll kom jag till och med till insikt med att det har hänt i tidigare relationer. 

Är det någon som har tips och råd så tas det tacksamt emot.

• Svar på tråden Gör jag något fel?
  • Anonym (Nej är nej)

Japp, jag tycker att du gjorde fel. Får man ett nej så försöker man inte igen.

• Anonym (Hmm)

Jag var som din man mott mitt x. Det var jobbigt att ha sex med henne. Hon var för krävande och kunde komma hit många gånger som helst men fick aldrig heller nog. 

Hon var heller inte bra i sängen. Riktigt dåligt faktiskt. Och det slutade bara med att jag hade ont i hela penisen efter hennes framfart. Nej det var inte kul alls. Sen fanns även andra tillfällen utanför sänghalmen som gjorde att jag fann henne väldigt oattraktiv p ga sitt beteende. 

Men det var ett x till mig. Du behöver ju inte vara lika dan. Men någonting är det ju och endast du kan komma till insikt med det, för skulle han säga det rakt ut så skulle det ta hus i helvete antagligen. Men han kanske vill ge er en chans ändå och se om ni kan utvecklas med tiden. 

Personligen gjorde jag slut snabbare än vad jag ev tänkt göra då det blev för mycket helt enkelt. 

• Anonym (r)

Snacka om respektlöst att tillfredsställa sig bredvid någon som just sagt nej till sex.

• Anonym (Kan ej sova)

Inte alls respektlost....hon var inbjudande och han nekat ho. Tillfreds sina behöv med hopp av locka sin man...inget fel med detta!!! 

Ibland är oss man inte kåt det händer tar det inte personligt!!!

• simpleMan

Han sa ju nej. Take a hint!? Och nej han har inte slutat tända på dig. Han ville inte ikväll bara. Kvinnfolk har debatterat att nej är ett nej o flers år med all rätt. Och vi män ska väl kunna säga nej med utan att ni ska tveka på om vi älskar er elöer tänder på er?

• Anonym (Kl)

Han väntar väl svar på könssjukdomstest efter att knullat andra tjejer hej vilt. Vad glad att han inte ville smitta dig. Skämt åsido. En man som inte alltid vill ligga? Något måste vara fel. Ring 112

• Anonym (Kan ej sova)

Aven om mannen var inte lika kåt gud vad härligt att ser sin partner tillfredsställa sig...

Hoppas att han uppskattar dig TS.

• Anonym (Utter)

Han sa nej och då är det nej. Det du gjorde var att tjata och få saker dödar lust såsom tjat gör, inte bara för stunden utan också på lång sikt. 

Respektera när han inte vill. Vill du tillfredställa dig själv så gå undan och gör det ensam. Eller fråga om han är ok att du gör det där han är. Och respektera om han säger nej! 

Att vilja pussas och kramas betyder inte automatiskt att man vill ha sex. Han ville förmodligen ha närhet. Håll dig då till det. Hade min partner gjort som du beskriver hade jag tappat lusten typ permanent. 

Svar på tråden Gör jag något fel?