• Anonym (Jm)

Trekant

Är det svårt att få en kvinna att vara sensuell med en kvinna. 
    Min man och jag vill testa trekant. Men det är vi kvinnor som är sensuella, så klart kommer min man att vara delvis delaktig.
    Känns svårt på kontaktforum då det är bara ren sex.

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (Bi)

Jag gillar kvinnor, hade gärna haft trekant 

• Anonym (Jm)

Har du haft trekant någon gång? Det vi känner är att vi inte vill träffa någon som vi känner. Detta är en fantasi upplevelse, det kan bli häftig men det kan också bli dåligt. Jag har alltid velat veta hur det skulle kännas att vara med en kvinna. 

• Anonym (Bi)
    Anonym (Jm) skrev 2024-10-01 23:21:31 följande:

Har du haft trekant någon gång? Det vi känner är att vi inte vill träffa någon som vi känner. Detta är en fantasi upplevelse, det kan bli häftig men det kan också bli dåligt. Jag har alltid velat veta hur det skulle kännas att vara med en kvinna. 

Anonym (Jm) skrev 2024-10-01 23:21:31 följande:

Ja det har jag men föredrar att bara va med kvinnan. 

• Anonym (Bi)

Kan jag skriva privat till dig? 

• Anonym (Jm)
    Anonym (Bi) skrev 2024-10-01 23:27:05 följande:

Kan jag skriva privat till dig? 

Ja
  • Anonym (Min erfarenhet)

Min erfarenhet av det var att det var en process i många steg över flera månader. Dejtade en kille som jag trodde var singel (eftersom han sa att han var singel)- fick reda på att han är gift-blev sur- han berättade att frun var ok med det-träffade frun- frun tittade på- frun deltog litegrann- frun deltog helt.

Jag gillade det men föredrog när han skjutsade mig hem och det bara var han och jag en stund. 

Har inte vart med någon annan tjej före eller efter det.

• SannnaB

Det är mysigt att vara med en annan kvinna. Har man trekant med en man så kan han ju börja med att titta på och sen vara med.

Svar på tråden Trekant