• uppsala

ICA-blöjor bra?

Nu kör vi med pampers till vår bebis som e två veckor. Har ett paket libero också hemma men - såg att ICAs blöjor var mkt billigare. Är de verkligen sämre elller? Man kanske skulle testa? ngn som testat? Lika bra/sämre? Om de var sämre - på vilket sätt?

• Svar på tråden ICA-blöjor bra?
  • Aprilia

Jag har provat, tycker inte de är bra, de är plastiga på utsidan och andas inte, min lilla tjej var konstant fuktig i dem. Om du vill ha tips på andra billiga blöjor så har Lidl det. De ser ut som Icas men de är inte plastiga, mycket prisvärda!!!

• suzza

Hej så här har det fungerat för oss. Vi köpte ett paket lidl blöjer till vår son som nu är 7 månader och han kissade rakt igenom dom. Riktigt kassa blöjor enligt oss.

Samma sak hände med ica blöjorna, men bara om vi hade dom på under nattetid.... Använder mest Libero... tycker att dom verkar vara skönast att ha på sig och dom håller hans ända torr betydligt bättre,,, men jag har kört med ica blöjorna vi har haft kvar nu på dagarna ( När han inte kissar lika stor mängd som på natten) och då har dom faktiskt fungerat alldelles utmärkt...

• Snuttefilten

Jag tycker att Icas har funkat bra.. Lillan blev jätteröd i rumpan av pampers.. Så jag provade icas blöjor och tro det eller ej..men nu är hon jättefin bakom ändan Aldrg röd.. Ok kan hålla med "aprilia" om att det kan var fuktigt men jag byter blöjan rätt ofta.. //kram

• FruSöderström

Jag tycker att dom är helt värdelösa, blev tvungen att köpa dom när vi var ute hos föräldrarna och det fanns inget annat i matäffaren...

Dom läcker utav bara tusan, min dotter bajsade och jag kan lova att 3/4 om inte mer, var utanför blöjan, hon hade bajs på exakt hela ryggen, (har bildbevis) och hon har inte lärt sig att gå på händer och jag kan sätta på blöjor ordentligt...

men det är ju individuellt, prova dom och se vad du tycker...

• uppsala

Tack för era svar. Det känns som om det ine ens e värt att prova dem tycker jag - s¨vida det inte finns ngn liten liten provförpackning!

• black dawn raise

jag har dom och jag tycker dom funkar..bara att dom är plastiga på utsidan..
    mina barn blir inge röda heller..

• Nupsan

Tycker att ICA blöjorna är bra, precis lika bra som Libero. Det är Euroshopper som är ICA`s lågprismärke som är plastiga på utsidan. Kan varmt rekomendera ICA`s blöjor.

• Jennifer28

Vi tycker att de är helt värdelösa! De är plastiga och läcker, håller alltså inte tätt. Nej som sagt jag tycker inte ens att det är värt att prova.

Svar på tråden ICA-blöjor bra?