• Anonym (Lotta)

Egoistiska män

Jag var ute med en väninna.Den första mannen var totalt ointresserant
    av mig(utlänning osv).Den andra påpekade hela tiden att jag inte ska ha koll på min vän .Är alla men lika egoistiska

• Svar på tråden Egoistiska män
  • Anonym (Lotta)

Måste jag läxa upp männen hela tiden.Det är klart att min väninna spelar roll,hon är viktig för mig oavsett vad en man tänker.

• Anonym (H)

Oerhört oklar trådstart

• Anonym (Lotta)
    Anonym (H) skrev 2024-10-13 00:47:21 följande:

Oerhört oklar trådstart

Spelar ingen roll,jag har rätt för mina känslor!
  • Anonym (Fattar ingenting förutom)

Att du är en rasist och så har du problem med svenska män också? Kanske du skulle flytta hem till Venus istället ? Vänligen blanda inte in varken djur eller barn i ditt liv då det inte finns syre på Venus.

• Anonym (Lotta)
    Anonym (Fattar ingenting förutom) skrev 2024-10-13 00:56:49 följande:

Att du är en rasist och så har du problem med svenska män också? Kanske du skulle flytta hem till Venus istället ? Vänligen blanda inte in varken djur eller barn i ditt liv då det inte finns syre på Venus.

Nej det är jag inte!Men erfarenheter.
  • Anonym (Fattar ingenting förutom)
    Anonym (Lotta) skrev 2024-10-13 01:17:13 följande:
    Nej det är jag inte!Men erfarenheter.
    Erfarenheter säger du, eller bara varit med om dåliga situationer ? Och därmed så dömer du ut alla resterande framför dig bara för att du har varit med om någonting bakåt ? Känns ju moget. Du verkar väldigt omogen faktiskt. 
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Fattar ingenting förutom) skrev 2024-10-13 00:56:49 följande:

Sluta använda rasistkortet!Det är bara larvigt.
  • EnAnonumius
    Anonym (Lotta) skrev 2024-10-13 00:56:20 följande:
    Spelar ingen roll,jag har rätt för mina känslor!
    Att du inte klara av att förstå skillnaden mellan "neka att ha känslor" och "oklar trådstart", är en sak.Det ger dig ingen rätt att hacka på andra..
    Din trådstart är åta helvete otydlig.

I stället för att gnällas röven av dig på andra så kanske du skall lära dig att skriva en tydlig trådstart i stället.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Yllop
    Anonym (Lotta) skrev 2024-10-13 00:37:44 följande:
    Egoistiska män

Jag var ute med en väninna.Den första mannen var totalt ointresserant
    av mig(utlänning osv).Den andra påpekade hela tiden att jag inte ska ha koll på min vän .Är alla men lika egoistiska

Vänta med att starta trådar tills du är nykter och utsövd.
  • Anonym (Lotta)
    Yllop skrev 2024-10-13 09:51:19 följande:
    Vänta med att starta trådar tills du är nykter och utsövd.
    Nu är jag helt nykter och tänker på
    den här saken att det är värre än nånsin !Män
  • Anonym (Lotta)
    EnAnonumius skrev 2024-10-13 07:57:37 följande:
    Att du inte klara av att förstå skillnaden mellan "neka att ha känslor" och "oklar trådstart", är en sak.Det ger dig ingen rätt att hacka på andra..
    Din trådstart är åta helvete otydlig.

I stället för att gnällas röven av dig på andra så kanske du skall lära dig att skriva en tydlig trådstart i stället.
    Passar det inte dig så gå vidare !
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Fattar ingenting förutom) skrev 2024-10-13 01:29:06 följande:
    Erfarenheter säger du, eller bara varit med om dåliga situationer ? Och därmed så dömer du ut alla resterande framför dig bara för att du har varit med om någonting bakåt ? Känns ju moget. Du verkar väldigt omogen faktiskt. 
    Rolig du är!Du vet inget om mitt liv.Kanske föddes du med guldkedja i halsen och tror att allt är underbart.
Svar på tråden Egoistiska män