• Anonym (Nr1)

Är det sexigt med minikjol?

Jag tycker det är sexigt, om kvinnan har figur till det

• Svar på tråden Är det sexigt med minikjol?
  • Anonym (herewegoagain)

Jag tycker det är sexigt om mannen har kuk för det

• Anonym (Rob)

Om en kvinna har figuren är hon snygg i allt.

• Anonym (S)

Är som att fråga hur långt ett snöre är 🤣 

• Anonym (Nr1)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-15 23:20:13 följande:

Om en kvinna har figuren är hon snygg i allt.

Japp
  • Anonym (Kalle)

Varför tror du vi är intresserade av att veta vad du tycker är sexigt?

• Anonym (S)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-10-16 09:00:58 följande:

Varför tror du vi är intresserade av att veta vad du tycker är sexigt?

Rob har sjuk syn på kvinnor och hur de ska se ut. Har sett han i flera trådar där han kallar normalviktiga tjejer för feta. Och att kvinnor är överviktiga om de han BMI över 22. Läser man mellan raderna vill han att tjejer ska ha ett BMI mellan 16-19 för att han tycker det är attraktivt. Det värsta är att Rob inte är mottaglig för att ta in info från andra heller. Hoppas Rob aldrig skadar en kvinna med sina sjuka påståenden.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (S) skrev 2024-10-16 11:28:15 följande:
    Rob har sjuk syn på kvinnor och hur de ska se ut. Har sett han i flera trådar där han kallar normalviktiga tjejer för feta. Och att kvinnor är överviktiga om de han BMI över 22. Läser man mellan raderna vill han att tjejer ska ha ett BMI mellan 16-19 för att han tycker det är attraktivt. Det värsta är att Rob inte är mottaglig för att ta in info från andra heller. Hoppas Rob aldrig skadar en kvinna med sina sjuka påståenden.
    Jag tror inte alla det är Rob. Är inte Nr1 den svaga mannen som vill sitta i knät hos långa bestämda damer?
  • Anonym (Lilleman)

Det beror väl på om du har långa, snygga ben TS. Har du det? Är du lång och snygg?

• Anonym (???)

Föredrar lite längre kjol med knästrumpor och strumpeband som överraskning under.

• Anonym (Nr1)
    Anonym (???) skrev 2024-10-16 11:47:35 följande:

Föredrar lite längre kjol med knästrumpor och strumpeband som överraskning under.

Ok, det är spännande och fint
Svar på tråden Är det sexigt med minikjol?