Hjälp!!
Hej!
Jag vet inte vad jag ska göra?
Liten story kommer här-
Jag är 32 år och har varit tillsammans med min man ett bra tag! Jag vet inte om jag blir psykiskt misshandlad men jag känner mig så värdelös? känner mig ful och oälskad fast att han säger att han älskar mig?. Min man började kalla mig tråkiga saker.
Att jag är värdelös, jag har inga mål, börjar klaga på mitt jobb, alla mina vänner är si o så hans är perfekta... Han har uttryckt sig att de så tragiskt med mig att man skulle kunna ta självmord.. Fick alltid höra hur dålig jag var, suckande hittade fel hela tiden? problemet med detta är att han kan vara snäll 5 min senare? Jag blir helt förvirrad jag har tappat bort mig själv. Blivit deprimerad och han anser att jag borde söka vård för de e nån kvinnogrej jag har fått för mig? problemet ligger liksom på mig. En kväll kan vara utfrysning, inte bry sig att jag gråter sen på morgonen när jag fortfarande är ledsen så är han helt glad och allt som sades under gårdagen är som luft. Jag får inte vara ledsen för är jag ledsen kan han bli sur igen och bara lämna huset? detta har pågått länge