Skadad efter analsex?
Jag skäms jättemycket men behöver få prata med någon om detta. Ska ringa vårdcentralen på måndag också såklart. Jag och min sambo hade analsex för två dagar sedan, vi har testat en gång tidigare för några veckor sedan och då gick det jättebra så jag gick med på det igen. Denna gången gjorde det jätteont, det var för lite glid och även att jag försökte slappna av och hitta rätt vinkel så gjorde det ont. Försökte ?hålla ut? lite för att det kanske skulle bli bättre om jag lyckades slappna av, men vi avbröt till sist. Han tvättade av sig och sen fortsatte vi med vaginalt sex. Jag reagerade då på att det i vissa vinklar kändes som att tarmen ?trycktes ut? ur anus när han liksom var i slidan, om ni förstår hur jag menar? Vet att jag som yngre hade liknande känsla ibland i doggy men inte lika kraftigt som nu.
Sedan dess har det känts som att det är något som ?kittlar? precis vid anus, det känns som att något ?hänger och dinglar? eller hur jag ska förklara. Samt ett lite tryck neråt. jag har googlat och läst om framfall i ändtarmen och blivit livrädd. Har bett min sambo titta (lyckades inte se med spegel och vi har varit tillsammans länge haha så han ställde snällt upp) men han ser inget och jag känner inget med fingrarna utanför anus. Har dock inte vågat stoppa in ett finger för är så rädd att det är trasigt.
Har någon varit med om liknande eller har en aning om vad det kan vara? Hur känns hemorrojder tex? Jag har alltså inte ont alls, blöder inget eller nåt utan bara en kittlande känsla som att något är där och kittlar liksom och ett tryck nedåt.