• Anonym (Das jambalou)

Vilka bilder ska en kille ha på nätdating. Undrar genuint nu

Jag har tänkt att börja med lite nätdating. Har fått reda på att man ska ha bilder som visar vem man är. 

Jag har gaska bra bilder på mig själv, men jag har inte massa bilder från tillställningar, events, fritidsintressen. Jag har mestadels bilder på mig själv. Inga selfies utan bilder som någon annan tagit. Det är bilder från någon vacker miljö vi var på, någon bild från en fika på stan. Någon helkroppsbild och någon ansiktsbild.

Måste man ha bilder från precis allt man gör eller räcker det så? 
    Jag har inte en bank med( bra) bilder som ger en rättvis bild av mitt utseende från alla resor jag varit på eller andra intressen. Jag har många intressen men inte massa bilder på det. 

Det enda jag gör på daglig basis och som är mitt huvudintresse i livet är powerlifting, styrkelyftning och fitness. Därifrån har jag många bilder men man hör ju att folk av någon märklig anledning känner avsmak för såna bilder. Att man inte bör ha med det för att det är för vanligt att män har det eller att man framstår som ytlig. Men för mig är det ett stort intresse. Jag älskar träning i alla dess former. Träning har varit mitt liv sedan jag var 6 år. Och jag sysslar inte med det för att jag är fåfäng eller nått utan det är en sport för mig. Ett intresse som får mig att å bra. 

• Svar på tråden Vilka bilder ska en kille ha på nätdating. Undrar genuint nu
  • Anonym (Das jambalou)
    Cool
  • Anonym (Das jambalou)
    Cool
  • Anonym (Gift innan tinder)

Efter att ha lyssnat på mina jobbarkompisar så kommer mina råd.

Bra bilder, fin porträttbild, välklädd bild i fin miljö, naturbild du visar att du gillar att vara sportig men spänner inte musklerna. 

Big no no. Fiskebilder, sportbilar och gymbilder.

• Anonym (Madeleine)

Vilken sorts kvinna söker du?  Välj bilder utifrån det 

• Anonym (Sålla)

Tycker att du ska ha en träningsbild för att visa vem du är. Då sållar du bort alla som inte är intresserade av styrkelyftare.

• Anonym (Jenny)

Jag tycker egentligen inte att man "ska" ha gymbilder, men eftersom du skriver att det är ditt stora intresse så är det nog en bra idé. Då kanske en tjej med liknande intresse nappar, eller i alla fall någon som är beredd på att du lägger mycket fokus på det intresset.

Svar på tråden Vilka bilder ska en kille ha på nätdating. Undrar genuint nu