• Anonym (Huvva)

Har du söndagsångest inför jobbet?

Här är det så huvvaligen usch

• Svar på tråden Har du söndagsångest inför jobbet?
  • Anonym (Lärare)

Inte idag.
    Imorgon är det höstlov och inga elever på skolan. 

• Eurydike

Nej, det har jag faktiskt inte, vilket är väldigt skönt. Förr kunde jag drömma mardrömmar om jobbet 😅

• Freddie K

Näpp, men så har jag världens bästa jobb med, eller ja, det är en daglig verksamhet, men för mig är det ett jobb, så jag ser faktiskt fram emot att komma till jobbet och träffa alla igen.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-10-27 12:05:10 följande:

Nej, det har jag faktiskt inte, vilket är väldigt skönt. Förr kunde jag drömma mardrömmar om jobbet 😅

Då måste jag fråga: Tror du John Blund drömmer mardrömmar om sitt jobb? Bara något jag kom att tänka på nu. :-P. Haha! Skäms
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-10-27 12:11:32 följande:
    Då måste jag fråga: Tror du John Blund drömmer mardrömmar om sitt jobb? Bara något jag kom att tänka på nu. :-P. Haha! Skäms
    Hmm bra fråga! Det beror på om han någonsin sover och vad han har i det där pulvret han strör i ögonen på folk. Kanske kan det orsaka mardrömmar och kanske strör han det i ögonen på sig själv då och då 😉 Känns ju i alla fall som att han har ganska hög arbetsbelastning som han inte riktigt lyckas leva upp till, med tanke på att vi är många som ofta ligger sömnlösa. Det var allt jag hade att säga om JB!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-10-27 12:19:54 följande:
    Hmm bra fråga! Det beror på om han någonsin sover och vad han har i det där pulvret han strör i ögonen på folk. Kanske kan det orsaka mardrömmar och kanske strör han det i ögonen på sig själv då och då 😉 Känns ju i alla fall som att han har ganska hög arbetsbelastning som han inte riktigt lyckas leva upp till, med tanke på att vi är många som ofta ligger sömnlösa. Det var allt jag hade att säga om JB!
    Haha, ja! Eller så blir det som för min namne, Freddy Kruger. Snacka om att ha mardrömmar då. Fast han är rätt cool ändå. John Blund finner jag lite fjollig, men det är jag det. :-P.
  • Anonym (Söndagselände)

Ja! Jag har all time high söndagsångest!
    Hela mina söndagar går åt till att bygga upp oro och ångest.
    Förstörda söndagar och slutet på helgen med andra ord 

• Anonym (H)
    Anonym (Söndagselände) skrev 2024-10-27 12:57:58 följande:

Ja! Jag har all time high söndagsångest!
    Hela mina söndagar går åt till att bygga upp oro och ångest.
    Förstörda söndagar och slutet på helgen med andra ord 

Samma här. Hatar söndagar, hela jävla dagen är vidrig.
  • Anonym (Trött)

Själv brukar jag ha en massa idéer om allt jag ska fixa hemma under helgen. Sedan på söndag kväll så har jag ångest över att jag bara gjort en liten bråkdel av allt jag hade planerat.

Så söndagsångest har jag, fast inte över jobbet. Problemet med jobbet är bara att jag blir så trött att jag inte orkar mycket annat.

• Anonym (Söndagselände)
    Anonym (H) skrev 2024-10-27 13:42:23 följande:
    Samma här. Hatar söndagar, hela jävla dagen är vidrig.
    Det är bara något som man själv kan göra något åt.
    Själv tänker jag hitta nytt jobb.
    Vägrar ha det så här, det är livet för kort för.
Svar på tråden Har du söndagsångest inför jobbet?