-
-
Svar på tråden Lång slemmig flytningar, gravid?
-
-
-
Ingen som haft liknande eller vet?
-
Lustigt, har varken sett eller hört något om detta innan! Jag hade absolut mer flytningar tidigt i graviditeten men inte så slemmiga och genomskinliga.
Spännande och se, planerar du grav test?
Försöker också och är på äl + 4 och inget speciellt ännu.
-
Anonym (Försöker också) skrev 2024-10-28 08:13:51 följande:
Lustigt, har varken sett eller hört något om detta innan! Jag hade absolut mer flytningar tidigt i graviditeten men inte så slemmiga och genomskinliga.
Spännande och se, planerar du grav test?
Försöker också och är på äl + 4 och inget speciellt ännu.
Jag har också för mig att jag hade mer flytningar sist, men jag har för mig att dom kom runt vecka 20 ungefär.. Sjukt skumt iaf att det var så slemmigt!
Jag tar gravtest varje morgon men ej positivt ännu, bara äl+10 idag dock (Sist plussa jag äl+14).
Bim är beräknad om 2-4 dagar och får mer och mer mensvärk så tveksam, men ändå haft symtom i några dar ca. Kanske konstig pms om man inte är gravid?
När har du bim? Vad för symtom hade du sist?
-
Men usch kan du inte ha skrivit att du hade en bild i ditt inlägg. Vidrigt att lägga upp sånt hur som
-
För o inte tala om bakgrunden? Städa kanske?
-
Äsch, trams (J) du gick ju in för att du var nyfiken på att läsa om en lång slemmig flytning... Helt valfritt.
Jag fick rikligare flytningar ganska direkt, säkert redan innan jag testade positivt men tänkte inte på det då.
BIM för mig borde vara 9/11.
Du har inte tempat dig och konstaterat äl tidigare? Tänkte om du av någon anledning har äl nu.
-
Anonym (Försöker också) skrev 2024-10-28 11:13:01 följande:
Äsch, trams (J) du gick ju in för att du var nyfiken på att läsa om en lång slemmig flytning... Helt valfritt.
Jag fick rikligare flytningar ganska direkt, säkert redan innan jag testade positivt men tänkte inte på det då.
BIM för mig borde vara 9/11.
Du har inte tempat dig och konstaterat äl tidigare? Tänkte om du av någon anledning har äl nu.
Det är ju lätt att man inte reflekterar över alla symtom, så som flytningar. Okej, får se om det kommer några känningar innan dess för dig!
Jag använde mig utav äl-test och hur flytningarna är, kunde därför konstatera äl. Känns omöjligt att den ska komma nu, ca 2 veckor för tidigt/för sent 🤔