Ny butik i Linköping
Ville bara tala om att Lustgården har öppnat i centrala Linköping. Liten trevlig butik med en pigg och chick expedit.
Ville bara tala om att Lustgården har öppnat i centrala Linköping. Liten trevlig butik med en pigg och chick expedit.
I Linköping finns det vidriga människor.
Jaha, det var ju informativt värre! Ska man åka till Lustgården för att kolla på den "chicka expediten" eller ska man hålla sig därifrån pga alla "vidriga" människor?????
Tror att det är bäst att jag fortsätter shoppa sexleksaker i min egen stad
var då i Linköping?
Den ligger på Tannefors vägen, den som går från Trädgrådstorget upp till Stora Torget. På tvärgatan bredvid restaurang Ghingis Khan. Mittemot Kilroy Travels lilla butik. Känns som en rörig förklaring, hoppas att du hängde med!
Känns som reklam detta..bara för att BT förbjudit just den här typen av reklam så börjar folk vända sig hit..
Dålig reklam i så fall. Uttrycket "pigg och chick expedit" får mig att rysa i alla fall.
Jag menar, VEM använder ordet "chick" (stavas väl chic, för övrigt) idag??
eller att förstöra för en annan firma..sjukt inlägg
Jag såg mest inlägget som en upplysning som vilken som helst. Folk tipsar om böcker och filmer, så varför inte.
Personligen tycker jag det är värre att säga att det finns vidriga människor i Linköping som ett svar på ett inlägg än att skriva att en expedit är chic. Dessutom är det väl inte hela världen med lite felstavningar, det är väl många inlägg som innehåller detta....
Nja, jag uppfattar det faktiskt som att de två anonyma i början är en och samma person. Jag får den känslan.