Är fet med sliskigt hår och gammal i skinnrock men får snygga damer fråga mig vad du vill
Pickup är mitt gebit, jajamän
Pickup är mitt gebit, jajamän
Vad är direktnumret till Putin?
Inga damer med BMI under 20 gissar jag ?
BMI Max 25
Du visar upp din feta plånbok och du berättar om dina lyckade aktieplaceringar samtidigt som du bjuder på kraftigt spetsade drinkar. Dina dejter äger rum efter mörkrets inbrott i dunkla källarlokaler. Presenter såsom märkesklockor och designväskor krävs för att kompensera för den sunkiga skinnrocken i Nazi-stil. Hjälper inte detta får det bli hypnos.
Du visar upp din feta plånbok och du berättar om dina lyckade aktieplaceringar samtidigt som du bjuder på kraftigt spetsade drinkar. Dina dejter äger rum efter mörkrets inbrott i dunkla källarlokaler. Presenter såsom märkesklockor och designväskor krävs för att kompensera för den sunkiga skinnrocken i Nazi-stil. Hjälper inte detta får det bli hypnos.
Nu glömde jag mitt tips, louisvuitton.com, där kan man köpa väskor från 10 000?, som hittat, vilken dam kan motstå en sådan gåva?
En skapligt utrustad man med en villig tunga kommer långt.
I alla fall om han går ner på knä och är lydig ibland.