• Anonym (Pickup Deluxe)

Är fet med sliskigt hår och gammal i skinnrock men får snygga damer fråga mig vad du vill

Pickup är mitt gebit, jajamän 

• Svar på tråden Är fet med sliskigt hår och gammal i skinnrock men får snygga damer fråga mig vad du vill
  • Anonym (?)

Vad är direktnumret till Putin?

• Anonym (Rob)

Inga damer med BMI under 20 gissar jag ? 

• Anonym (Pickup Deluxe)

BMI Max 25

• Goneril

Du visar upp din feta plånbok och du berättar  om dina lyckade aktieplaceringar samtidigt som du bjuder på kraftigt spetsade drinkar. Dina dejter äger rum efter mörkrets inbrott i dunkla källarlokaler. Presenter såsom märkesklockor och designväskor krävs för att kompensera för den sunkiga skinnrocken i Nazi-stil. Hjälper inte detta får det bli hypnos.

• Goneril

Du visar upp din feta plånbok och du berättar  om dina lyckade aktieplaceringar samtidigt som du bjuder på kraftigt spetsade drinkar. Dina dejter äger rum efter mörkrets inbrott i dunkla källarlokaler. Presenter såsom märkesklockor och designväskor krävs för att kompensera för den sunkiga skinnrocken i Nazi-stil. Hjälper inte detta får det bli hypnos.

• Anonym (Pickup Deluxe)
    Goneril skrev 2024-10-31 13:58:20 följande:

Nej då är bara trevlig så räcker det, man är ju proffs
  • Anonym (Domina deus)

En skapligt utrustad man med en villig tunga kommer långt.
    I alla fall om han går ner på knä och är lydig ibland.

Svar på tråden Är fet med sliskigt hår och gammal i skinnrock men får snygga damer fråga mig vad du vill