• Anonym (AP)

LOB

Hej texten går inte att skriva så lägger den som kommentar hoppas någon kan ge mig några svar 🙏🏼

• Svar på tråden LOB
  • Anonym (AP)

Jag tog en drink på mitt x jobb . Han satte sig vid bordet och sa ska jag slå dig inför alla gästerna ( hade inte gjort något ) sen blev det bråk 
    jag lämnade restaurangen då har han eller någon av personalen ringt polisen 
    . jag står och ska ta en taxi hem alltså inte fortsätta va ute . Polisen kommer bakifrån tar min tändare är väldigt hårdhänta . Dom säger det varit bråk på restaurangen.
    jag frågar om jag är misstänkt för något brott och säger jag är på väg hem med en taxi . Då tar dom handfängsel på mig och tar mig för LOB är inte mer än lite salongsberusad . 

under tiden till arresten hånar en av polisen mot mig och hånler både i bilen samt på arresten jag säger ta ett alkotest på mig . När jag sitter och tar av mina kläderna tar polisen fram en gammal bild som är 8 år gammal där jag åkte för våld mot tjänstemän ( vilket va en väldigt konstigt historia min klubb hade hyrt lokal med ordningsvakter blev inget allvarligt fick 30 dagsböter då jag fick panik när jag inte fick luft . . Han upprepar igen nu ska du bli av med ditt körkort 
    det kändes som dom gjorde detta för straffa mig va extremt med elaka . Gjorde inget motstånd med är rätt rapp i munnen jag både blödde samt har omfattande skador . jag sov inte i fyllecellen ringde flera gånger ville dels uppsöka läkare som står jag har rätt till dels ville jag kontakta dig en person . 

Inget av detta fick jag däremot fick jag massa kränkande kommentar.
    dom sa dom kunde hålla mig för jag inte va ? snäll ?
    när jag väl skulle gå Tor jag min mobil o tog upp dom kvinnan kallas genast på typ 5 personer dom rent av sa son skulle slänga ut mot utan några kläder sen tog dom mig jätte hårt o kasta ut mig .
    va inte våldsam däremot rapp i munnen vilket man inte är som nykter 
    Nu låter jag kriminell men va med en olycka för ca 2 år sen och fick starka opiater utskrivet  en dag köpte jag cannabis på nätet åkte på innehav hade inget i kroppen . jag köpte endast cannbis då jag blev knäpp av opiater och sa det flera gånger till läkarna så ville prova något mildare . givetsvis körde jag inte bil på opiater inte för jag inte fick .
    riskerar jag att bli utred för mitt körkort? 

polisen i detta fallet gjorde fel varför ens ta in någon som är på väg hem . Dessutom övervåld dom trog medvetet hårt i mig sa flera gånger det gör jätte ont Tor dom bara hårdare 

nä jag verken röker cannabis om någon undrar dricker inte speciellt ofta heller 

tror ni att det blir en utredning av transport styrelsen 

• Anonym (Kimchi)

Du har ju redan en tråd om detta. Du blev alltså föremål för LOB. Tror inte ett smack på polisens sk övervåld. Du gapade väl som en fyllkärring och det verkar inte ha varit flesta glngen heller. Stackare! 

• Anonym (f)
    Anonym (Kimchi) skrev 2024-11-13 16:07:38 följande:

Du har ju redan en tråd om detta. Du blev alltså föremål för LOB. Tror inte ett smack på polisens sk övervåld. Du gapade väl som en fyllkärring och det verkar inte ha varit flesta glngen heller. Stackare! 

Vad bra att du då drar upp TS "dubblett" som t.om är skapad innan den andra.
  • Anonym (.)

Absolut om transportstyrelsen upptäcker att du särskriver.

• Anonym (Kimchi)
    Anonym (f) skrev 2024-11-13 16:12:09 följande:
    Vad bra att du då drar upp TS "dubblett" som t.om är skapad innan den andra.
    Janen visst är det. Den andra tråden var mycket populärare. Först eller inte. Kan ju plocka bort den också. 
Svar på tråden LOB