• Anonym (Pär)

Många män vill ha min kvinna

Hej.
    Min flickvän sedan 6 år är ca 45 år , hon ser bra ut och är väldigt trevlig och snäll.
    Var vi än är så är det män som pratar med henne, i grönsaksdisken på Ica, i kön på apoteket, på stan kommer främmande män fram och ber om hennes nummer.
    Hon är helt naiv och hon flirtar inte.
    Men varför vill de ha min kvinna? 

Jag har aldrig stött på någon på affärer eller helt ur det blå på stan.

Hon undviker ögonkontakt och fortsätter inte konversationen med dem, så jag är trygg med det.
    Men ....varför har hon valt mig när hon kan få andra hur lätt som helst...

• Svar på tråden Många män vill ha min kvinna
  • Anonym (Eh)

Vadå varför..? Om du inte fattar det så kanske ni borde göra slut, för då uppskattar du inte det du har.

Om du undrar varför hon älskar dig så får du fråga henne, men antagligen tycker hon att du har en underbar personlighet och att du ser väldigt bra ut, i hennes ögon åtminstone.

• Hjelm

Om du undrar vad andra ser i din partner förtjänar du henne nog inte.

• Anonym (Ok)

Har själv som kvinna många gånger känt mig utnyttjad och missbrukad pga att män när jag är singel mest verkar fokuserad på vad jag nu råkat utrustas med. 

Tycker så klart det är trevligt få komplimanger för mitt utseende men den person (i mitt fall män) som ger mig mer än bara komplimanger och även genuin bekräftelse och stabil samvaro är ju den som jag vill stanna med.

Så kanske är fallet med din kvinna. Hon ser igenom den flyktiga komplimangen och uppskattar din genuina kärlek.

• Anonym (Mimmi)

Varför skulle någon annan man vara bättre än dig menar du?

• Anonym (J)

Skryttråd. Och din kvinna är förmodligen inte efrtraktad som du inbillar dig. Hon kanske är med dig för att de bättre karlarna bara velat ha sex med henne?

• Dr Nail

Bra flex bror. Och det låter som att du inte har någon kontroll över dina kvinnor. Du vet väl om att kvinnor kan känna svaghet instinktivt

Svar på tråden Många män vill ha min kvinna