• gullsvans

Bomber (bröst)

Trött å vill bara sova. Å jag har helt plötsligt fått BRÖST. Alltså lite kul är det jag har ivanliga fall a kupa men nu har jag de värsta bomberna. Men dom GÖR ONT... Sova jag kan inte få tillräkligt med sömn känns det som, halvt frånvarande. Svarar ibland på saker jag inte hört. Satt på banken igår å fick frågsan . Hur många procent utav köpeskillingen är det på lagfarten? JAG SVARADE. Vi behöver köpa toa papper med oss hem. Jag fick konstiga blickar utav min sambo.

• Svar på tråden Bomber (bröst)
  • misun

hihihi¨
    "Vi behöver köpa toa papper med oss hem."

Ja, ibland är man lite frånvarande eller hur?
    Jag känner igen det, är disträ för jämnan.

• nossral

Ha ha ha,det var roligt*skratt*

Grattis oxå,när har du Bf?

• pemi

*asg* toa papper?

VAD sa banktjänstemannen? *fniss*

Är också ganska frånvarande, men maken är van från alla tidigare hormonbehandingar.

Och givetvis GRATTIS!!!

pemi

• ElleEsse

gullsvans: Jag har också 29:november som bf. =)

• gullsvans

Banktjänstemannen tiittade sig lite besvärat omkring å visste väl inte riktigt var han skulle ta vägen.Men jag var snabb på att tala om att vi väntade tillökning i fam. Då sa han bara ååååååå vad kul. Jag blev farfar för ett tag sedan. Så då var det lugnt. Men jag satt som jag vore tilbaka i sklobänken sedan å lyssnade så bra. Kul att det finns fler som ska ha när vi skam . Grattis till alla. KRAMIZAR.

• Hemmabäst

jag dör.............ha.ha..det var det roligaste jag läst på länge...skrattar så jag ligger dubbel....

Svar på tråden Bomber (bröst)