• Anonym (Elisabeth)

Han ser mig inte längre

Hej. Jag har haft en relation med en man i några år men ej bott ihop. Vi har båda två vuxna barn. Vi träffas sällan men när vi gör det har vi alltid haft det trevligt. Nu på sistone har jag känt att han inte ser mig längre och sitter hellre med mobilen. Jag börjar tro att han har tappat känslor för mig. Han vill inte träffas lika ofta längre och är sur och tvär. Är det tecken på att han inte älskar mig längre? Hälsningar.

• Svar på tråden Han ser mig inte längre
  • Anonym (Linda)

Inte nödvändigtvis att han slutat älska dig men han kan såklart vara missnöjd med något .
    Pratar ni inte med varandra?  Kan ni kommunicera om viktiga och djupa saker? 

• Anonym (Ja)

Sluta umgås så ofta då. Gör egna planer ibland och låt honom ta initiativ till att ses.

• Anonym (Man)

Visar du samma affektion mot honom som du gjorde i början? Det är väl naturligt att det mattas av en aning?

Sen handlar det väl om vilken nivå vi pratar om.

• Anonym (Elisabeth)

Linda   Jo men inte som förr. Han är sur och tvär och säger att det inte är något och att han bara är trött 

• Maac

Då hade jag backat om jag var du. Spendera tid ensam, låt honom höra av sig när han VILL ses, inte när han tror att han borde.

Svar på tråden Han ser mig inte längre