• Anonym (Dkn)

Gravid kanske för att jag lurade killen. Blandade känslor.

Vi har varit ihop i 3 år och är båda över 25 (han närmare 30 ) jag lite yngre. Sedan något halvår har jag börjat ööngta enormt efter barn vi använder avbrutet ( ja jag vet inte säkert). Han är inte redo för barn men är ok om det skulle hända. Hzdagarna jag har mens brukar han komma i mig.

Jag blev besatt av tanken på barn och tänkte att jag skulle fejka min mens med att smeta lite teaterblod i mig under äggloasning och säga att jag hade mens (köpte en sort som såg naturlig ut och tvättas lätt bort). Detta sammanföll med att han var bortrest när jag faktiskt hade mens.

Nu har jag plussat. Jag har inte berättat för hlnom än. Vad fska jag göra? Mår så dåligt över det jag gjort. Hoppas någonstans att det avbrutna gjort mig gravid men det har inte hänt en enda gång under de 2 åren vi använt metoden. 

• Svar på tråden Gravid kanske för att jag lurade killen. Blandade känslor.
  • Anonym (Linnea)

Man leker inte med liv, du borde straffas. Det är såna som dig jag varnar min bror och manliga vänner för. 

• Anonym (Milla)
    Anonym (Linnea) skrev 2024-11-18 14:00:23 följande:

Man leker inte med liv, du borde straffas. Det är såna som dig jag varnar min bror och manliga vänner för. 

Jag hoppas du säger åt dom att själva ta ansvar för sitt skydd och att inte förlita sig på avbrutet. 
  • Anonym (Klara)

Tror inte det är meningen att man ska ha teaterblod där nere? Är det här verkligen på riktigt? 

Vet inte vad jag ska säga om det är det.. Han borde använt någon mer säker metod om han inte vill ha barn , har själv blivit gravid under en ?säker? period.. men tycker mest synd om barnet.. Hoppas soc blir inkopplade sen för det där med teaterblod och att göra allt det för att lura nån låter inte friskt någonstans. Kaninkokerska gånger 3000 typ. Varför inte bara bli tillsammans med en annan kille eller skaffa barn på egen hand om barn är så viktigt? 

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Herregud.... förbered dig på ett liv som ensamstående mamma i "bästa" fall. Fruktansvärt,  stackars unge med en sån mamma. 

• Anonym (M)

Låter sjukt men gjort är gjort. Han borde få veta sanningen, men samtidigt så kan det kanske leda till att förstöra för barnet och barnet är viktigare än honom, när allt kommer kring

• Anonym (Klara)
    Anonym (Milla) skrev 2024-11-18 14:05:18 följande:
    Jag hoppas du säger åt dom att själva ta ansvar för sitt skydd och att inte förlita sig på avbrutet. 
    Absolut. Men att på riktigt köpa teaterblod och smeta där nere för att lura nån. Förstår du hur sjuk man måste vara för att göra en sån sak? Det är liksom några steg längre än att slarva med P-piller med flit eller säga att man inte har ägglossning eller nått sånt (även om inte det är ok heller). Så hon menade kanske att hon varnar dom för personer som är kapabla att göra en sån sak. Vad mer är man kapabel att göra då? Jag skulle bli riktigt orolig för min son om han träffade någon sån i framtiden. Till och me orolig för att han skulle kunna bli skadad. 
  • Anonym (C)

Tycker mig känna igen det här. Avbryt graviditeten så snart som möjligt. Vilket jäkla smuts som lurar medvetet en kille att bli pappa. Ni är lika goda kålsupare som leker rysk roulette med avbrutet. Att göra så där borde få någon form av reprimand. Tvångsinsatt implantat eller p-sprutor upp till ja jävligt länge iaf. 

• Anonym (Dkn)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-18 14:26:53 följande:

Herregud.... förbered dig på ett liv som ensamstående mamma i "bästa" fall. Fruktansvärt,  stackars unge med en sån mamma. 

Är säker på att han inte kommer lämna mig pga graviditet, han kommer inte gå veta om mitt fusk och jag kommer aldrig göra nåt så galet igen. Jag ångrar det men gjort är gjort
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (C) skrev 2024-11-18 15:05:35 följande:

Tycker mig känna igen det här. Avbryt graviditeten så snart som möjligt. Vilket jäkla smuts som lurar medvetet en kille att bli pappa. Ni är lika goda kålsupare som leker rysk roulette med avbrutet. Att göra så där borde få någon form av reprimand. Tvångsinsatt implantat eller p-sprutor upp till ja jävligt länge iaf. 

Han är ju med på det avbrutna så helt emot att jag blir gravid är han inte
Svar på tråden Gravid kanske för att jag lurade killen. Blandade känslor.