Träffat tjej via X men något känns skumt?
Jag började skriva mycket med en tjej jag träffade på X (twitter) Det började med att vi höll med varandra mycket i diskussioner sedan gick det mycket till att vi diskuterade skillnader mellan Sverige och där hon är ifrån och bor. Från det till att hon började skriva om att hon känner att jag är hennes "soulmate". Hon skickade bara en dag att "omw to you now" och det är 22 timmars flygresa med mellanlandningar. Hon var här i två veckor och vi hade jättetrevligt. Hon är söt, vacker men det är något skumt. Väldigt intensiv, väldigt intensiv är hon. Det var full fart hela tiden hon ville ha sex, se bebiskort på mig, ha sex, visa olika platser, veta allt om mig, ha sex. Det är liksom pang-pang-pang jag vill det här, det här, det här. Sedan blir det så. Två väldigt intensiva veckor (jag hade sparade semesterdagar). Nu skriver hon att "We are basically married at this point" och hon vill komma hit igen över jul/nyår och träffa mina föräldrar och sedan att jag skall åka till henne och möta hennes föräldrar i februari eller mars. Det känns som att det går väldigt fort?