Min frus bra sidor
Jag älskar egentligen min fru. Hon är snäll, rolig, vacker smart på ett annat sätt än mig och vi kompletterar varandra orehört bra. Hon har egentligen inte ändrats så mycket till det negativa ifrån när vi träffades. Jag har varit hård och grinig typ det senaste året av någon anledning. Detta har lett till att jag mest fokuserat på hennes mindra bra sidor och i mitt huvud förstärkt dessa till stora problem. Jag tror att jag blivit denna griniga person eftersom vi har haft mindre med sex än tidigare. Då har jag nog automatiskt sett det hela som att hon inte älskar mig. Typ så här. Hon ville inte ha sex med mig nu och jag som gjort det här, det här och det här för henne. Dessutom brukar jag fokusera på hennes njutning när vi har sex osv. Jag är en jävla gringubbe. Hur slutar man vara en gringubbe mot sin älskade och hur börjar man vara ett stöd och vän istället för en fiende? Jag har verkligen tappat mig själv för tar jag ett steg tillbaka och fuderar på vad jag har så älskar jag henne verkligen..