• Anonym (Hjääälp)

Hjääälp! Facebook dejting.

Hej.

Jag fixade facebooks dejtingfunktion och fick helt plötsligt in en gilla från en dunderfin tjej.
    Men klåpig som jag är så råkade jag swipa bort henne.
    Fattar ingenting hur facebook dejting fungerar, vet nån hur man skulle kunna hitta henne igen?

Har en skärmdumpsbild från aviseringar, kanske går att köra ett AI-sök, men vet inte hur nått sånt funkar heller.

Den som knäcker frågan vinner en låtsasmiljon.

• Svar på tråden Hjääälp! Facebook dejting.
  • Anonym (A)

Ta bort dejtingprofilen och börja om. Då kan du hitta henne igen.

• Anonym (Hjääälp)
    Anonym (A) skrev 2024-11-23 18:32:30 följande:

Ta bort dejtingprofilen och börja om. Då kan du hitta henne igen.

Tack.

Räcker det med att pausa eller måste man ta bort den helt.
    Och går det att söka på namn i dejtingfunktionen, vet hur gammal hon är och vad hon heter.
  • Anonym (A)
    Anonym (Hjääälp) skrev 2024-11-23 18:41:38 följande:
    Tack.

Räcker det med att pausa eller måste man ta bort den helt.
    Och går det att söka på namn i dejtingfunktionen, vet hur gammal hon är och vad hon heter.
    Du måste ta bort den helt. Det går inte att söka efter personer, tyvärr. Men om du minns namn så kan du göra en vanlig sökning på Facebook. Du kanske har tur!
  • Anonym (.)

Det finns en funktion att se folk man svept bort igen på FB-dejting. Tryck på ikonen "En andra titt" på hemskärmen.

• Anonym (Hjääälp)
    Anonym (.) skrev 2024-11-23 22:49:51 följande:

Det finns en funktion att se folk man svept bort igen på FB-dejting. Tryck på ikonen "En andra titt" på hemskärmen.

Räddaren i nöden. Tusen tack för hjälpen
  • Anonym (Hjääälp)
    Anonym (.) skrev 2024-11-23 22:49:51 följande:

Nu verkar jag ha klåpat mig igen.

Hittade henne i "en andra titt", tryckte på en sån där vänskapssmiley och då dök hon upp under matchningar.
    Nu när jag skulle till att skriva henne så var hon borta från matchningar?

Men om man kört andra titten och skickat en sån vängubbe, nollställs vänsterswipen då?
  • Anonym (A)
    Anonym (Hjääälp) skrev 2024-11-24 15:03:40 följande:
    Nu verkar jag ha klåpat mig igen.

Hittade henne i "en andra titt", tryckte på en sån där vänskapssmiley och då dök hon upp under matchningar.
    Nu när jag skulle till att skriva henne så var hon borta från matchningar?

Men om man kört andra titten och skickat en sån vängubbe, nollställs vänsterswipen då?
    Nej det gör den inte. Det är hon som har avmatchat.
Svar på tråden Hjääälp! Facebook dejting.