• Anonym (W)

Varför är så många 30+ kvinnor fula?

Det här är en seriös tråd och inte något som jag kopierat från de andra två trådarna. Jag har tänkt länge på att många 30+ kvinnor är fula och feta och vissa ser gamla ut redan i den här åldern. Hur kommer det sig? De som anstränger sig för att se yngre ut med skönhetsingrepp som botox och fillers ser snarare ännu äldre ut så det ger motsatt effekt.

Jag som 34-årig man vill ha en vacker kvinna i min ålder att skaffa barn med men det finns ingen och yngre kvinnor är inte lika mogna.
    Hur ska jag lyckas hitta en kvinna bland alla fula 30+ kvinnor?

• Svar på tråden Varför är så många 30+ kvinnor fula?
  • Anonym (Love)

Du får väl göra det som bittra. ensamma män tycker kvinnor ska göra. Nämligen sänka dina krav. 

• Anonym (X)
    Anonym (Love) skrev 2024-11-23 19:17:40 följande:

Du får väl göra det som bittra. ensamma män tycker kvinnor ska göra. Nämligen sänka dina krav. 

Exakt.
  • Anonym (W)
    Anonym (Love) skrev 2024-11-23 19:17:40 följande:

Klart man blir bitter när man inte kan hitta en naturligt vacker kvinna bland alla duckface. Ensam är jag inte och jag ser bra ut för min ålder så jag ska inte behöva sänka mina krav mer än jag redan behövt göra 
  • Anonym (Onatur)

Jo fattar vad du menar. Brukar tänka det om Bianca Ingrosso. Hon har väl allt som kan önskas. Men hennes självbild verkar vara så svag. Alltså hennes idé om att hon måste fixa till sitt utseende med bantning och botox, fillers och frisyren. Hon var så naturligt vacker innan hon hade för mycket pengar att spendera på sitt redan vackra. Bara sorgligt.

• Anonym
    Anonym (W) skrev 2024-11-23 19:23:00 följande:
    Klart man blir bitter när man inte kan hitta en naturligt vacker kvinna bland alla duckface. Ensam är jag inte och

jag ser bra ut för min ålder   

så jag ska inte behöva sänka mina krav mer än jag redan behövt göra 
    Säkert, säkert. Var det mamma som sa det?
  • Anonym (W)
    Anonym (Onatur) skrev 2024-11-23 19:23:16 följande:

Jo fattar vad du menar. Brukar tänka det om Bianca Ingrosso. Hon har väl allt som kan önskas. Men hennes självbild verkar vara så svag. Alltså hennes idé om att hon måste fixa till sitt utseende med bantning och botox, fillers och frisyren. Hon var så naturligt vacker innan hon hade för mycket pengar att spendera på sitt redan vackra. Bara sorgligt.

Kvinnor verkar tro att vi män gillar sådana kvinnor och finns säkert de som gör men jag vill ha en klassisk skönhet 
  • Anonym (W)
    Anonym skrev 2024-11-23 19:25:17 följande:
    Säkert, säkert. Var det mamma som sa det?
    Känner du dig träffad av min tråd och vill ge igen?
  • Anonym
    Anonym (W) skrev 2024-11-23 19:31:24 följande:
    Känner du dig träffad av min tråd och vill ge igen?
    Nej?

Ge igen för vad?
  • Anonym (W)
    Anonym skrev 2024-11-23 19:40:32 följande:
    Nej?

Ge igen för vad?
    För att du känner dig träffad 
  • Anonym
    Anonym (W) skrev 2024-11-23 20:02:39 följande:
    För att du känner dig träffad 
    Ledsen att göra dig besviken.
Svar på tråden Varför är så många 30+ kvinnor fula?