• smultronbubbla

Växer de aldrig ut igen?!

Jag har alltid gått och plockat mina ögonbryn på salong.
    Sist vaxade de ögonbrynen. Det var för kanske två månader sedan.
    Och de växer inte ut! Annars växer de rätt snabbt, men inte nu
    Problemet är att de växer där hon inte har vaxat, men på slutet av ögonbynen är de lika tunna fortfarande.
    Nu har jag försökt plocka bort de små ljusa fjunen som kommit upp för att de ska växa som vanligt. Går det tror ni?
    Åhhhh, det här är inte roligt.

• Svar på tråden Växer de aldrig ut igen?!
  • smultronbubbla

Tack för ett lugnande svar!
    Tycker det har gått så otroligt lång tid bara...
    När jag vaxade benen och började raka dem, växte det ju ut hur snabbt som helst. Och där ville jag inte att det skulle växa!

• CEEN

var förstiktig säger jag bara, min mamma har knappt några ögonbryn kvar efter 70-talet.

• Lillstrumpa79

TS

Så är det väl alltid?? Där man vill bli av med eländet där växer det som ogräs & tvärtom
    När jag orkar lägga ner lite tid & möda så epilerar jag benen & armhålorna. Då är man slät några dagar i alla fall

• smultronbubbla

CEEN

Nu skräms du? Mnear du att hon vaxade och de inte växte ut??!

Lillstrumpa

Ja, det är riktigt märkligt...

• smultronbubbla

Finns det något man kan göra så att mina MÖRKA bryn växer ut igen. Inte bara små ljusa fjun

• lillvilda

Nu hänger jag inte med.. du gick til lsalong och vaxade ögonbrynen och nu växer de som är bort vaxat inteut..är det inte skönt då? då slipper du ju plocka dem? eller blev det inte bra?

• smultronbubbla

lillvilda

vet attd et låter konstigt

Jag tyckte att de blev lite för tunna, därför vill jag att de ska växa ut igen.

Svar på tråden Växer de aldrig ut igen?!