Kär i älskare
Jag skaffade en äldre älskare (ca 20 år äldre) och vi var båda måna om att vi pga vår familjesituation kommer endast kunna träffas för att ha sex. Tiden gick och vi råkade efter ett par gångers sex få känslor för varandra, något som inte var helt oväntat. Däremot verkar han redan ha bestämt sig att det är bara känslor och även när vi diskuterade att ta tag, att ta tag i vårt förhållande på ett seriöst plan så gav han upp trots att vi kom fram till att det skulle inte vara helt omöjligt, i alla fall under de kommande 1-2 åren.
Jag vet att jag borde också slänga bort de här tankarna, mest gör det ont att han har lyckats på något sätt skölja över alla känslor och gå vidare i livet, vi är fortfarande vänner men några känslor snackades inte om. Som om han vaknade en dag och bestämde sig för att vi aldrig har legat eller erkänt saker för varandra.
Hur kan jag behålla kontakten med honom men inte vara så sårad? Han verkar ha klarat av det nämligen, vill absolut ses, kramas och hänga som vänner, kanske ligga sen också men inga känslor eller framtidsplaner