• Anonym (Sarah)

Torrjuck - hur kan han göra så och komma?

Träffade en kille en tid som gjorde som titeln lyder och det har hänt några ggr. Vi ligger och hånglar och myser, man känner han blir hård och plötsligt går det från närhet och mys till att han börjar jucka hårt och snabbt och det går inte att nå han. Första gången var jag i chock och fattar nog än idag inte vad som hände då. Sen när det hänt igen har jag både puttat och försökt trycka bort honom och sagt sluta mm. Men det är som om han inte är där. Sen går han på toaletten en stund. Sen har han mage att fråga vad det är osv när jag enligt han uppför mig märkligt. 
    Jag har inte haft så många olika sexuella erfarenheter än för är inte så gammal. Men har ingen jag kan tala med detta om. Men han får mig att känna mig äcklig på något vis. Samtidigt som kroppen låser sig ibland. Nu ses vi inte mer men kan inte sluta fundera på kan en kille verkligen få utlösning så? Hur är det ens möjligt?

Snälla inga påhopp. Försöker bara förstå. Jag har ju velat ha sex med han, men han vill ta det långsamt verkar det som ena stunden samtidigt som han för så här i andra. 

• Svar på tråden Torrjuck - hur kan han göra så och komma?
  • Anonym (Fia)

Vad bra att ni inte ses längre!

Han utnyttjade dig och utförde sexuella övergrepp på dig. Det han gjorde är olagligt. Det han gjorde kan polisanmälas. 

Han tände på det för att han är sjuk i huvet (i ordens vardagliga betydelse - knäpp, en idiot), är nog den snabbaste och enklaste förklaringen. De flesta män funkar inte så. Han är en farlig person som det är väldigt bra att du tagit dig ifrån. 

Har du pratat med någon om det här? Jag tycker att du ska göra det. Om det inte känns bra med en kompis eller någon i familjen eller så kan du få en samtalskontakt på ungdomsmottagningen eller vårdcentralen. 

Ta hand om dig! 

• EnAnonumius
    Anonym (Sarah) skrev 2024-11-28 02:02:52 följande:
    Torrjuck - hur kan han göra så och komma?

Träffade en kille en tid som gjorde som titeln lyder och det har hänt några ggr. Vi ligger och hånglar och myser, man känner han blir hård och plötsligt går det från närhet och mys till att han börjar jucka hårt och snabbt och det går inte att nå han. Första gången var jag i chock och fattar nog än idag inte vad som hände då. Sen när det hänt igen har jag både puttat och försökt trycka bort honom och sagt sluta mm. Men det är som om han inte är där. Sen går han på toaletten en stund. Sen har han mage att fråga vad det är osv när jag enligt han uppför mig märkligt. 
    Jag har inte haft så många olika sexuella erfarenheter än för är inte så gammal. Men har ingen jag kan tala med detta om. Men han får mig att känna mig äcklig på något vis. Samtidigt som kroppen låser sig ibland. Nu ses vi inte mer men kan inte sluta fundera på kan en kille verkligen få utlösning så? Hur är det ens möjligt?

Snälla inga påhopp. Försöker bara förstå. Jag har ju velat ha sex med han, men han vill ta det långsamt verkar det som ena stunden samtidigt som han för så här i andra. 

Rent fysiskt så ja, så kan en kille komma så.
    Då när en kille runkar så är runkningen i sig faktiskt en form av just torrjuck.
    Även att "gnida snoppen" mot något med en viss press kan då göra att kilen får utlösning, som att jucka hårt mot en kroppsdel.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Jenny)

Ja, han kan komma av det.
    MEN, det normala för en kille är att om han känner att det börjar bli "för skönt" med hånglet så backar han lite, så det inte händer.

• Anonym (Mimmi)

Fenomenet i sig är inget konstigt, vi hånglade tills min första kille kom i byxorna många gånger det året vi var ihop.

Jag ville vänta med sex lite bara och skillnaden är väl att jag var helt med på det som hände.

Tycker du det är obehagligt och konstigt måste du ju säga det och blir du inte respekterad då så är det bara att avsluta.

Svar på tråden Torrjuck - hur kan han göra så och komma?