Torrjuck - hur kan han göra så och komma?
Träffade en kille en tid som gjorde som titeln lyder och det har hänt några ggr. Vi ligger och hånglar och myser, man känner han blir hård och plötsligt går det från närhet och mys till att han börjar jucka hårt och snabbt och det går inte att nå han. Första gången var jag i chock och fattar nog än idag inte vad som hände då. Sen när det hänt igen har jag både puttat och försökt trycka bort honom och sagt sluta mm. Men det är som om han inte är där. Sen går han på toaletten en stund. Sen har han mage att fråga vad det är osv när jag enligt han uppför mig märkligt.
Jag har inte haft så många olika sexuella erfarenheter än för är inte så gammal. Men har ingen jag kan tala med detta om. Men han får mig att känna mig äcklig på något vis. Samtidigt som kroppen låser sig ibland. Nu ses vi inte mer men kan inte sluta fundera på kan en kille verkligen få utlösning så? Hur är det ens möjligt?
Snälla inga påhopp. Försöker bara förstå. Jag har ju velat ha sex med han, men han vill ta det långsamt verkar det som ena stunden samtidigt som han för så här i andra.