• pepsimax89

Gymnasiearbete

Hej! Jag är en tjej som går tredje året på gymnasiet och skriver ett gymnasiearbete som handlar om anhöriga till personer med depression. Arbetets syfte är att undersöka hur anhöriga till personer med depression påverkas av sin roll som anhörig samt om de upplever att de får det stöd de själva behöver för att klara av situationen. Anledningen till att jag skriver om just det här ämnet är på grund av att jag själv har varit anhörig och vet att man som anhörig blir påverkad på många olika sätt. Som undersökningsmetod används intervjuer. Jag letar efter någon som är anhörig till någon med depression och som skulle vilja ställa upp på en intervju till arbetet. Intervjun skulle pågå i ca 30-45 minuter. Självklart går det att vara anonym om man vill det. Om det är någon som är intresserad av det här eller vill ha mer information, kan ni kontakta mig på facebook:  www.facebook.com/share/mN7xXxQEusiPvXTc/

Tack på förhand!

• Svar på tråden Gymnasiearbete
  • Anonym (Jenny)

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men gör ett nytt inlägg med en annan rubrik, så fler (=rätt) personer läser!
    Tex. Är du anhörig till någon med depression?

Svar på tråden Gymnasiearbete