• Anonym (Fiona)

Frustrerad på dessa gifta/upptagna män

Jag lever mitt liv en ganska liten stad, är ensamstående 2 barns mor. Jag har varit singel i snart 4 år och måste bara fråga andra singlar om ni upplever att det är "vanligt" att gifta män uppvaktar er?

Just i nuläget finns det 3 gifta män som är mina vänner. Dom skickar ofta meddelanden och förklarar att dom tänkt på mig sedan gymnasiet och allt vad det är. Dom är vänner till mig då vi umgås i samma kretsar. Jag svarar sällan på dessa mess och om jag svarar så svarar jag att jag inte är intresserad. Uppvaknandet brukar avta men får nu fart efter några veckor i regel. Jag bryr mig inte så mkt. Tycker det är så... ja, orden fattas... usch rent ut sagt. 

Varför gör gifta män såhär emot sina fruar ?? Är så fruktansvärt motbjudande. Känns som det är vanligt eller har jag bara hamnat i en stad där gifta män är mer uttråkade än i andra städer?

• Svar på tråden Frustrerad på dessa gifta/upptagna män
  • Anonym (hj)

Ja, jag har samma erfarenhet. Jag har män från högstadiet som hör av sig. Hela mitt liv har upptagna män raggat på mig, därav har jag fått lite låg tillit till män överlag, tyvärr.

• Anonym (Så enkelt är det)

Män vill knulla

• Anonym (Hon)

Har samma erfarenhet. Upptagna män springer efter mig och mina vänner på absurda sätt.. Kåndisar som har sjukt mkt att förlora tvekar inte en sekund att ta fram könet om den får chansen? Och den mest lugna småbarnspappan knullar lös på jobbkonferensen, osv? Jag har även sett och mött kvinnor med likande sviniga beteende. Men OTROLIGT många män har detta beteende. Man blir mörkrädd och det är svårt att inte ha  tillitsproblem.

• Anonym (Fiona)
    Anonym (hj) skrev 2024-12-02 19:14:17 följande:

Ja, jag har samma erfarenhet. Jag har män från högstadiet som hör av sig. Hela mitt liv har upptagna män raggat på mig, därav har jag fått lite låg tillit till män överlag, tyvärr.

Ja och upplever att singelmän sköter sig mkt bättre även om dom är ute efter samma sak.

Alla gifta män är ju inte sånna men det är nog vanligare än man tror... i de flesta fall handlar det ju om sex men så finns det dom männen som behöver en "biljett" ut ur sina förhållanden och vill se till att träffa en nu innan det första är avslutat. Blir väl bekvämt kanske?
  • Anonym (Killgissar)

De kanske tror att det är så man gör för att ragga... De har inte varit singlar på ett tag och fattar inte att deras taktiker inte funkar.

• Anonym (E)

Nej, inget sånt har nånsin hänt mig. Men så är jag ful också.

• Anonym (Malin)

Bor också i en liten stad men känner inte igen det alls. De som raggar är singelmän, ofta frånskilda. Men säger jag tydligt nej är det inga problem och vi kan rentav vara vänner efteråt. Det finns ett undantag, en charmig och snygg svärmorsdröm. Men han raggar å andra sidan på allt, fattar inte att hans fru står ut.

De gifta män jag umgås med håller inte på med sånt.

• Agda90
    Anonym (Fiona) skrev 2024-12-02 19:09:21 följande:

Jag lever mitt liv en ganska liten stad, är ensamstående 2 barns mor. Jag har varit singel i snart 4 år och måste bara fråga andra singlar om ni upplever att det är "vanligt" att gifta män uppvaktar er?

Just i nuläget finns det 3 gifta män som är mina vänner. Dom skickar ofta meddelanden och förklarar att dom tänkt på mig sedan gymnasiet och allt vad det är. Dom är vänner till mig då vi umgås i samma kretsar. Jag svarar sällan på dessa mess och om jag svarar så svarar jag att jag inte är intresserad. Uppvaknandet brukar avta men får nu fart efter några veckor i regel. Jag bryr mig inte så mkt. Tycker det är så... ja, orden fattas... usch rent ut sagt. 

Varför gör gifta män såhär emot sina fruar ?? Är så fruktansvärt motbjudande. Känns som det är vanligt eller har jag bara hamnat i en stad där gifta män är mer uttråkade än i andra städer?

Det är sjukt tråkigt att de beter sig så. De är ju inte vänner till dig, de är skitstövlar! Har du sagt nej så ska de för sjutton låta sig va!! De borde från första början inte ha försökt ragga med tanke på att de är upptagna!

Hade jag varit du så hade jag talat om för männen ifråga att om de inte låter mig vara så skulle jag skicka en skärmdump på deras inviter till frun. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Fiona) skrev 2024-12-02 19:09:21 följande:

Så bara för att dina gamla gifta killkompisar från gymnasiet uppvaktar dig så gör alla män det? Du har inte lite storhetsvansinne nu som verkar tro att alla gifta män verkar vilja uppvakta just dig, en ensamstående 2-barnsmamma? 
    Jag är själv man och gift och skulle aldrig flirta eller vara otrogen mot min fru som jag älskar och ingen av mina manliga kompisar heller mig veterligen. 
  • Anonym (hj)
    Anonym (Malin) skrev 2024-12-02 21:00:31 följande:

Bor också i en liten stad men känner inte igen det alls. De som raggar är singelmän, ofta frånskilda. Men säger jag tydligt nej är det inga problem och vi kan rentav vara vänner efteråt. Det finns ett undantag, en charmig och snygg svärmorsdröm. Men han raggar å andra sidan på allt, fattar inte att hans fru står ut.

De gifta män jag umgås med håller inte på med sånt.

Jag har en som flörtade med mig i 1.5 år på jobbet. Vi har även setts privat men inte legat eller så. Absolut ingen i hans omgivning tror att han skulle göra något sånt, jag känner ju många av hans vänner och vi känner varandra från två arbetsplatser tidigare, allt jag hör är hur väl han tar hand om sin fru, hur moralisk han är och hur snäll. Han är väldigt lätt att tycka om, men har ingen moral alls när det kommer till vackra kvinnor, det gäller inte bara mig. Han är duktig på att dölja det bara 
Svar på tråden Frustrerad på dessa gifta/upptagna män