• Anonym (Hjälp mig med denna lilla undersökning)

Åldersskillnad

Lek med tank?. du träffar en person du vill ha en relation med. Denne är 15 år äldre än dig. (Ni tjänar lika mycket så pengar och andra praktiska saker spelar ej in)
    kan DU tänka dig att ingå en seriös relation om personen är 15 år äldre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (borderlina)
    Fjäril kär skrev 2024-12-05 19:17:10 följande:

Jag är kvinna och HAR en relation med en 16 år äldre man 

Min är 18 år äldre än mig. Vann jag? :)
  • Anonym (Hjälp mig med denna lilla undersökning)

Puff knuff behöver fler som röstar 😀 gärna män med!!

• Anonym (Japp)

Kvinna, har en relation med en 14 år yngre man

• Anonym (Japp)
    Anonym (Japp) skrev 2025-01-04 11:11:46 följande:

Kvinna, har en relation med en 14 år yngre man

Mitt alternativ, äldre kvinna med yngre man, fanns inte med men jag hade aldrig kunnat tänka mig en äldre man själv så jag röstade på det.
  • Postman

Nej tack, absolut inte. 15 år äldre, då skulle hon vara pensionär. Nej finns inte på världskartan. 

• Anonym (Mimmi)

Är kvinna, har en underbar relation med en 12 år yngre man. 

• Anonym (18 år)

Min man är 18 år äldre. Vi har en mycket fin relation med hus, barn och företag ihop. Vi är som vilken annan familj som helst och i vårt vardagsliv så är inte åldersskillnaden något vi tänker på egentligen. Mina föräldrar har inte brytt sig och inte mina syskon heller. Däremot vill jag understryka att det är stor skillnad på vilken ålder man träffas. En 35 åring som raggar på gymnasiet det är ett problem. Så när båda två anses vuxna på riktigt Och nej man står inte utanför ett hvb hem med 18 åriga tjejer som mår riktigt dåligt och raggar på dessa när man är 40. Så det handlar ju om var personen befinner sig. En ung person som mår dåligt ska man inte utnyttja. 

• Anonym (J)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-12-05 19:21:28 följande:
    Min är 18 år äldre än mig. Vann jag? :)
    Och när han kanske inte är pigg längre hoppas jag att du ändå håller dig kvar vid honom. Eller Iallafall finns där för honom. Så många som lämnar sin äldre partner för den blivit tråkig osv av anledningr den inte kan hjälpa 
Svar på tråden Åldersskillnad