Vad menar han
Min pojkvän säger att jag inte är hans och att han ska förklara senare vad han menar.
Blir helt galen på honom och hans konstiga beteende. Vad kan han mena med det ? Om vi har ett förhållande så är jag väl hans ?
Min pojkvän säger att jag inte är hans och att han ska förklara senare vad han menar.
Blir helt galen på honom och hans konstiga beteende. Vad kan han mena med det ? Om vi har ett förhållande så är jag väl hans ?
Antingen så har han något att berätta som du inte kommer gilla, eller så menar han att ni inte äger varandra.
Sade han det bara sådär apropå ingenting eller var det något du sade som fick honom att säga det?
Då hade jag svarat att jag är inte heller din, betyder det att vi har ett öppet förhållande?
Jag har också dejtat en kille som sade något liknande, att han aldrig kan ge några löften liksom. Jag svarade som jag skrev ovan.
För om man där och då inte kan säga att du är min eller jag lovar att bara vara din, då är man inte seriös. Då vill man ha ryggen fri. Och det är fine, men då ska det gälla båda.
Vi har inte öppet förhållande.
Jag tror jag nu förstår varför han säger det. Han säger det för vi inte haft sex än...
? å då säger du att sex kommer ni att ha när ni gift er. Närå men gå inte med på sex förrän du själv vill och väljer det. Inte för att han propsar på det. Gör inget du inte känner dig bekväm med. Ingen äger en annan människa.
? å då säger du att sex kommer ni att ha när ni gift er. Närå men gå inte med på sex förrän du själv vill och väljer det. Inte för att han propsar på det. Gör inget du inte känner dig bekväm med. Ingen äger en annan människa.
Är det han som vill resa iväg med dig för att du ska se att han inte måste ha sex med dig?
Är det han som vill resa iväg med dig för att du ska se att han inte måste ha sex med dig?